Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Hej
Har lite frågor till ni som har erfarenhet på kreditupplysning och lån.
Jag har nästan 580k i lån och vill samla dom har taget ett lån på 245k av avida bank den den lånen har hög räntan på 20%.
och dom andra lånen från sms lån och sånt. Just nu det stå på min UC tre förfrågningar och betydligt är på 3.4
Sista frågan var den 30/5.
har kommer frågan tror ni om jag ansökar om lån just nu blir beviljat eller inte. Stort summa 400k
Att jag kan betala för två istället för 14.
en sak till hade spelat på nästan 45k före månaden gör det problem med ansökan eller inte ? Och har sparat mig från alla spel bolag.
:facepleading:

Vad har du för inkomst? Vad har du för underskott?
Om jag har förstått rätt så syns bara 245k på UC och resten är sms lån?
Angående speltransaktioner. Det finns banker som kollar på banktransaktioner och det finns de som inte gör det.
Men har blivit fler nu senaste tiden som kollar det. De som kollar och ser speltransaktioner kommer neka dig lån. Så har det varit för mig.

Vad har du för inkomst? Vad har du för underskott?
Om jag har förstått rätt så syns bara 245k på UC och resten är sms lån?
Angående speltransaktioner. Det finns banker som kollar på banktransaktioner och det finns de som inte gör det.
Men har blivit fler nu senaste tiden som kollar det. De som kollar och ser speltransaktioner kommer neka dig lån. Så har det varit för mig.
Jag har 334000 årsinkomst och i uc syns att har 317k i lån. Men om du vet hur länge ska vänta på att banktransaktioner blir borta eller hur många månader dom kollar på transaktioner?

Jag har 334000 årsinkomst och i uc syns att har 317k i lån. Men om du vet hur länge ska vänta på att banktransaktioner blir borta eller hur många månader dom kollar på transaktioner?
Jag tror inte du kan få 400k men har kanske chans till att samla 250-350k.
Jag tror att de kollar på minst 6 månader på speltransaktioner så tycker att man ska vänta minst så länge.
Sen är det bra att du inte tar några mer förfrågningar. Det är också bra ifall fin senaste förfrågan är minst 6 månader gammal.

Du har chansen att lösa det här om du inte spelar. Du har fått skulder och du måste acceptera det, försöker du jaga dem kommer du förlora tro mig.
Jag gjorde misstaget att jag spelade och hamnade bara djupare i skiten. Det kommer vara jobbigt tills du samlar dina lån men tro mig det är värt det.

Jag tror inte du kan få 400k men har kanske chans till att samla 250-350k.
Jag tror att de kollar på minst 6 månader på speltransaktioner så tycker att man ska vänta minst så länge.
Sen är det bra att du inte tar några mer förfrågningar. Det är också bra ifall fin senaste förfrågan är minst 6 månader gammal.

Du har chansen att lösa det här om du inte spelar. Du har fått skulder och du måste acceptera det, försöker du jaga dem kommer du förlora tro mig.
Jag gjorde misstaget att jag spelade och hamnade bara djupare i skiten. Det kommer vara jobbigt tills du samlar dina lån men tro mig det är värt det.
Ja tack så mycket jag ska försöka att inte ansöka just nu och vänta en månad till men tyvärr kan inte vänta längre för att har blivit och komma på minus varje månaden. Men tack så mycket för tips

Ja tack så mycket jag ska försöka att inte ansöka just nu och vänta en månad till men tyvärr kan inte vänta längre för att har blivit och komma på minus varje månaden. Men tack så mycket för tips
Med de förutsättningar har du ändå chans att få erbjudande om du söker via Lendo.
Får bara hoppas att de inte kollar på konto. Jag vet att Remember inte för det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp