Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån vad tycker ni om mitt betyg

Inkomst 413000kr
1 uc förfrågan 5 månader gammal
1 kredit 25000kr inget utnyttjad.
Underskott 64000kr
2 synliga lån på uc totalt 344000kr
Inga anmärkningar eller dyligt( hade missbrukad kredit som försvann i april.
Höga underskottet beror på massa dyra lån förra året. Har fått bort en del men fortfarande 127000kr utanför uc.
Tycker jag har högt betyg uc betyg 6.45?
Behöver samlingslån så högt som möjligt för att få bort allt

Inkomst 413000kr
1 uc förfrågan 5 månader gammal
1 kredit 25000kr inget utnyttjad.
Underskott 64000kr
2 synliga lån på uc totalt 344000kr
Inga anmärkningar eller dyligt( hade missbrukad kredit som försvann i april.
Höga underskottet beror på massa dyra lån förra året. Har fått bort en del men fortfarande 127000kr utanför uc.
Tycker jag har högt betyg uc betyg 6.45?
Behöver samlingslån så högt som möjligt för att få bort allt

Jag utgår ifrån att din senaste deklaration är uppdaterad på UC. Det är så långt till att din ff försvinner och räntorna framför allt på lånen utanför är så höga, så jag skulle söka direkt. Ta allt.

Ja, det var verkligen ett högt betyg med tanke på ovan nämnda förutsättningar. Nånting annat som påverkar?

Inte mer än att anmärkningen försvann men inget hände mer. Än marginellt på betyget

Inte mer än att anmärkningen försvann men inget hände mer. Än marginellt på betyget
När min sista anmärkning försvann så blev betyget aningen sämre. Sedan ganska prick en månad efter så blev betyget drastiskt mycket bättre. Så om det inte gått en hel månad sedan din anmärkning försvann så borde du vänta tills dess. Dina övriga förutsättningar borde ju generera ett halvskapligt betyg ändå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp