Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samla lån, tror dere det er mulig ?

Hei jeg har en fråga.
Jeg har 16.1 i uc score og 16 ff men 4 av de forsvinner i sluttet av mnd. Jeg skulle samlet små lån på 54000 som jeg betaler 7400 kr på i mnd. Har inkomst på 330000 men har lån på 280 000.
Tror dere det er mulig ?

Det är absolut möjligt.

16.1 i UC score är mycket det ska du veta dock. Jag har EXAKT samma. Om bara 30% av dina UC-förfrågningar försvinner har du fortfarande 12 kvar vilket också ses som ganska mycket. När försvinner dina resterande?

Men det du behöver är ett lån på 60-70.000 till hygglig ränta och det lovar jag dig att du kan få i slutet på månaden, vänta dock lite lite till om du kan för att få ännu bättre ränta.

Hei jeg har en fråga.
Jeg har 16.1 i uc score og 16 ff men 4 av de forsvinner i sluttet av mnd. Jeg skulle samlet små lån på 54000 som jeg betaler 7400 kr på i mnd. Har inkomst på 330000 men har lån på 280 000.
Tror dere det er mulig ?
Hur kommer det sig att du betalar så mycket som 7400 på ett lån på 54000? Är det till huvuddel frivillig inbetalning du gör?

Det er 4 små lån med utrolig kass rente. Ett av dom er på 22000 som jeg betalar 4400 på ...

Du lär bli erbjuden av Norwegian Bank men räkna med en effektiv ränta på 22% men du kan välja lång återbetalningstid så att månadsbeloppet inte blir så högt.

så nå på min uc at scoren min har gått ned til 13.1 kreddy viser enda 16.1

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp