Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån - panik

Om du inte har testat? Ring runt till alla lånegivare. Be om betalningsfri månad eller skjut upp

Håller med, Din enda chans men du får bara 30 dagar innan nästa räkning skall in så du måste ha en långsiktiglösning också.
Har du mer än 40 UC ansökningar under 6 månader får du vänta i ett år för att få någon bättre ränta om dun inte ansöker om fler lån och hamnar hos kronofogden.

Kan du be att någon tar ett bättre lån och du betalar av eller är den bron redan bränd?

Håller med, Din enda chans men du får bara 30 dagar innan nästa räkning skall in så du måste ha en långsiktiglösning också.
Har du mer än 40 UC ansökningar under 6 månader får du vänta i ett år för att få någon bättre ränta om dun inte ansöker om fler lån och hamnar hos kronofogden.

Kan du be att någon tar ett bättre lån och du betalar av eller är den bron redan bränd?

Tack. Testat i princip alla, när det gäller att be om betalningsfri månad. Går inte. Får försöka igen.... det är inte första ggn jag är sen ..

Det tar ju stopp någongång när karusellen är igång. Då får man släppa allt ..eller höra med familj/släkt/vänner.

Priotera skuta skulderna. Lägg upp avbetalningsplaner med inkasso?

Invänta skatten och försöka städa upp om det ens går?

Hej.

Har ett UC betyg på 54% och 392 i score. Jag har ungefär 100.000 i ”skit” som snabblån och sämre blanco. Har ett ”bra” lån på Ica banken på 150k.

Problemet är att jag inte har råd att betala skulderna varje månad. Jag kommer hamna hos KF då 2 fakturor nyligen hamnade hos inkasso. Problemet är att jag inte får ett samlingslån PGA många förfrågningar, har redigt många ( vet ej exakt).

Får jag låna 20.000-50.000 så kan jag betala månades kostnader och betala av något snabblån. Ska man låta det gå till KF? Finns inte så mycket annat att göra just nu..?
Vad har du för inkomst?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp