Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån - månadskostnad på 30000 kr nu

Ok. Kan inte svara på det, kanske bäst att ringa och fråga de? Om det är lösenkrav då borde ju de lösa lån åt dig men man vet aldrig, du kanske får utbetalt.
Ja vi får väl se, vill helst inte ringa dom då jag är rädd att dom då kräver lösen för min del spelar det väl ingen roll om vem som betalar mina skulder men är rädd att dom ska ge avslag när dom upptäcker hur många olika skit krediter jag vill lösa

Hade liknande med avida för drygt en månad sedan , fyllde i samla lån vid ansökan på zmarta, fick erbjudande från avida där de inte framkom något lösenkrav men sen när jag skulle signera så kom det upp att jag skulle fylla i eftersom jag valt att samla lån , valde du samla lån i ansökan ? Uppdatera hur de gick :)

Hade liknande med avida för drygt en månad sedan , fyllde i samla lån vid ansökan på zmarta, fick erbjudande från avida där de inte framkom något lösenkrav men sen när jag skulle signera så kom det upp att jag skulle fylla i eftersom jag valt att samla lån , valde du samla lån i ansökan ? Uppdatera hur de gick :)
Ja jag valde samla lån men för mig vart det ju tvärtom. Stod på zmartas sida att det var lösenkrav men vid signeringen hos avida så stod det ingenting om det.

Vart du tvungen att fylla i lösen underlag innan du kunde signera? Eller signerade du och sedan fick information om att du skulle ange vad som skulle lösas?

Hade du många krediter som skulle lösas? Och isåfall hur ställde dom sig till det?

Ja jag valde samla lån men för mig vart det ju tvärtom. Stod på zmartas sida att det var lösenkrav men vid signeringen hos avida så stod det ingenting om det.

Vart du tvungen att fylla i lösen underlag innan du kunde signera? Eller signerade du och sedan fick information om att du skulle ange vad som skulle lösas?

Hade du många krediter som skulle lösas? Och isåfall hur ställde dom sig till det?
Är det lån du ska lösa som syns på UC eller utanför?

När jag sökte via Zmarta skulle jag fylla hur mycket jag ville lösa. När sedan erbjudandet kom stod det tydligt hur mycket som de krävde att de skulle lösa. När jag sedan signerade var jag tvungen att fylla i alla lån som de (i mitt fall Resurs) skulle lösa. Sedan fick jag en slant över som hamnade på kontot. Så, hur stod det på ditt erbjudande? Det kan ju vara så att du måste lösa själv. och då kan du välja själv vilka lån du betalar (UC eller inte).

Nystart nekade pga bank transaktioner som jag misstänkte, valde avida istället och har nu signerat allt. Står att dom ska betala ut till mitt bankkonto inom 1-2 dagar men i ansökan så stod det att dom hade lösenkrav? Förstår ingenting. Vi får väl se hur detta slutar. Hade dock önskat det dubbla beloppet men får ändå ner mina kostnader med 9000 kr vilket såklart är en förbättring. Planerar att ansöka igenom om ett par månader får se hur kreditbetyget ser ut då.
Precis, om du får bättre ekonomi nu och iaf klarar av alla räkningar så kommer även ditt UC betyg bli bättre. Sedan om 3 månader kan du söka igen och få bättre ränta. Då har du iaf inte hamnat hos kronis!

När jag sökte via Zmarta skulle jag fylla hur mycket jag ville lösa. När sedan erbjudandet kom stod det tydligt hur mycket som de krävde att de skulle lösa. När jag sedan signerade var jag tvungen att fylla i alla lån som de (i mitt fall Resurs) skulle lösa. Sedan fick jag en slant över som hamnade på kontot. Så, hur stod det på ditt erbjudande? Det kan ju vara så att du måste lösa själv. och då kan du välja själv vilka lån du betalar (UC eller inte).
När erbjudandet kom in stod det tydligt att det var lösenkrav på 150k men när jag skulle signera lånet så ställdes bara frågan vad jag skulle göra med pengarna och så skulle jag klicka i ett alternativ pch kag klickade då I att jag skulle lösa lån, sedan var det bara att signera och nu står det att pengarna kommit in på mitt konto om 1-2 arbetsdagar

När erbjudandet kom in stod det tydligt att det var lösenkrav på 150k men när jag skulle signera lånet så ställdes bara frågan vad jag skulle göra med pengarna och så skulle jag klicka i ett alternativ pch kag klickade då I att jag skulle lösa lån, sedan var det bara att signera och nu står det att pengarna kommit in på mitt konto om 1-2 arbetsdagar
Udda. Inte omöjligt dock att du blir kontaktat med frågor om just lösen. Men 1-2 dagar är ju väldigt snabbt så då borde de redan ringt eller mailat. Skulle vänta 1-2 dagar och se ifall pengarna kommit in.

Udda. Inte omöjligt dock att du blir kontaktat med frågor om just lösen. Men 1-2 dagar är ju väldigt snabbt så då borde de redan ringt eller mailat. Skulle vänta 1-2 dagar och se ifall pengarna kommit in.
Men om dom kontaktar angående det, tror du det finns risk att dom ger avslag om jag nämner krediter utanför UC?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp