Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån hos lånförsäkring.

Hej allihopa är medlem hos Länsförsäkringar och blev kund hos deras bank för några månad sen. jag tänkte samla mina lån och krediter, framförallt krediter.
mer om min krediter & lån info här: https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/hjälpa-med-att-samla-skulder-och-bli-av-med-dom.18601/.

MIN FRÅGA är till er med svag kreditvärde som jag 65.3% och uc score 348 eller värre och haft kontanter med dem. HUR generös är de? dvs hur mycke kan de låna?Hur mycket ränta fick ni ? har dom medlems ränta?.

ska nämligen få kontakt av deras rådgivare nån gång under vecka och gärna vill vara lite förberedd .
TACK för alla svar:önskar er fina dagar inför jul.

Tror tyvärr det blir omöjligt att få ett lån med 65% UC, tror du måste ner under 15% innan det ens finns en chans.

Morgon, du har fått massa råd i din andra tråd. Vänta tills du har ett stabilt UC Betyg! Du kommer inte få ett lån med det betyget så lägg fokus på något annat ett bra tag… sen kan du ta nya tag! Jobba lite extra om du kan och försök betala bort de minsta lånen först, det kommer göra stor skillnad

Det där är alldeles för högt uc... det går aldrig... du får vänta till du är nere under 10-15% att söka . Och då hos låneförmedlare. Nordea Swedbank SEB Länsförsäkringar osv dom stor bankerna är ännu hårdare då måste du säkert ha under 4%...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp