Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån. Har medsökande sambo och vi äger fastighet

Hej
Vill samla avbetalningar och blanco lån på ett lån.
Har medsökande sambo och vi äger fastighet tillsammans.

När kmr inkomstdeklaration för 2018 in?

Har ett blanco lån på SEB som jag står på men tog de lånet för att hjälpa en familjemedlem. Det är på 115 000 och där betalar denna person månadskostnaden på.

Har ca. 100 000 på ett blanco och avbetalningar.

Hade uc score 1.5 i Sep 2018.

Har förfrågningar som försvinner 1 mars och 18 april. Ska jag vänta t dess och sen ansöka om att slå ihop allt.

Skulle vilja låna 250 000.

3000 betalar familjemedlemmen på de lånet varje månad så en månadskostnad på 6000 varje månad hade inte vart några problem.

Hur mycket är deklarerade inkomsten för 2017?
Och hur mycket inkomst kommer du få för 2018?

Tror inte det lär bli några problem att låna de 250 000 kr. Då med förutsättningen att du har en relativt god inkomst samt inga anmärkningar.

Fick godkänt på Ica banken. 6 %ränta. Är de beviljat när jag signerat med bank id?

Stog att min ansökan var godkänd och både jag och sambon signerade med bank id och lämnade autogiro Bank nummer.

Vilken tid de ska ta att handläggas. Tog. Igenom advisa och de brukar vara smidigt men prata med ica bankens support å han skratta typ åt mig att jag hade 4 saker på avbetalning.

Värsta bemötandet jag varit med om.

Vilken tid de ska ta att handläggas. Tog. Igenom advisa och de brukar vara smidigt men prata med ica bankens support å han skratta typ åt mig att jag hade 4 saker på avbetalning.

Värsta bemötandet jag varit med om.

Vissa banker tar längre tid på sig än andra av olika skäl, jag antar att det var skuldebrevet ni signerade via BankID men att ni får hem en kopia på detta?

Det borde stått när pengarna betalas ut antingen i samband med signeringen eller så kan du som du gjort prata med ICAs support. Underligt bemötande av deras personalen att skratta!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp