Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samla lån, chans?

Hej, har satt mig i en kass situation och tänkte kolla med er om ni har något tips. har en jäkla massa smålån, och något större.
Har totalt 384000kr i lån enligt UC. Årsinkomst på 420000.
Jag vill ta ett samlingslån. För att få ner månadskostnaden, räknat lite snabbt och kan jag få lån på 180 000kr för att få bort alla små och få någorlunda ränta så sänker jag månadskostnad med ca 6000kr.

vad är mina chanser, har svag uc, riskprognos på 41%.
Totalt 10 ffr, en går ut i juni, resten under hösten.

har jag någon chans och vart isåfall har jag störst chans?

Hej, har satt mig i en kass situation och tänkte kolla med er om ni har något tips. har en jäkla massa smålån, och något större.
Har totalt 384000kr i lån enligt UC. Årsinkomst på 420000.
Jag vill ta ett samlingslån. För att få ner månadskostnaden, räknat lite snabbt och kan jag få lån på 180 000kr för att få bort alla små och få någorlunda ränta så sänker jag månadskostnad med ca 6000kr.

vad är mina chanser, har svag uc, riskprognos på 41%.
Totalt 10 ffr, en går ut i juni, resten under hösten.

har jag någon chans och vart isåfall har jag störst chans?
41% kommer du tyvärr inte att få ngt på måste ner väldigt mkt där. Betala ner krediter och vänta ut FF

Jag hade absolut avvaktat och jobbat på hålla nere ff och få ett bättre uc betyg.
Tror du inte ens skulle få ett erbjudande med det du beskriver.

Din inkomst är bra, men du måste nog se över din situation. Har du anmärkningar, skulder hos Kronofogden, utmätningsförsök, 100 ff? Så hög UC får man inte utan att flera parametrar ser dåliga ut.

Har kämpat med spelberoende så har typ 15 olika smålån och ett större på 120 000kr..
klarat mig undan kronofogden men de flesta Smålånen har jag dragit på mig senaste året. Har spelstopp nu förtiden.
Klarar ju månad för månad men hade ju underlättat mycket att få ner månadskostnaden.
När jag förbättrat betyget, är det bäst att gå via en låneförmedlare eller ska man försöka med sin vanliga bank och förklara läget?
Vad har ni för tips?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp