Men vad konstigt att den är kategoriserat som ett kreditkort? Ska jag kontakta uc här?Då är det det nog inget billån, dom har vara kallat det billån
Uc redovisar bara vad som är inskickat. Tyvärr är det lånegivaren som styr detMen vad konstigt att den är kategoriserat som ett kreditkort? Ska jag kontakta uc här?
Som kontokredit menar du nog? Kolla det med kreditbolaget.Men vad konstigt att den är kategoriserat som ett kreditkort? Ska jag kontakta uc här?
Men står bilen som belånad i bilregistret?Det är via mymoney står billån på avtalet men fick pengarna på kontot. 350k ja men nu är det på 266k det var i 12 år.
Det är inte ett kreditkort men en kredit. Man kan ha en kredit utan kreditkort. Villkoren är lite luddiga. Vad står på UC? 266k nyttjade av 350k?Men vad konstigt att den är kategoriserat som ett kreditkort? Ska jag kontakta uc här?
Nej det ändras varje uppdatering kreditlimit 266k utnyttjad 263k.. fattar ingentingDet är inte ett kreditkort men en kredit. Man kan ha en kredit utan kreditkort. Villkoren är lite luddiga. Vad står på UC? 266k nyttjade av 350k?