Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån, ansöka nu eller vänta?

menar du om jag få ingeting nu med forsök sa jag ansöka i december typ bli det nära ? det bli mer en 3 mån. men igentligen om jag få ingenting nu , sa bli det bättre betyg i dec efter dom 4-5 st forsvinner ‍♂️
Betyget förbättras ngt när en ff blir äldre än 3 mån och ännu mer är den blir äldre än 6 mån. Å andra sidan är nya ff inte bra för betyget. Det är svårt att säga hur just ditt betyg kommer förändras om du både söker nu och sen igen i december. Det kommer att vara negativt att ha två nya ff, en i september och en i december men å andra sidan kommer många av dina ff att försvinna vilket kommer att förbättra betyget.

Helt klart ska du vänta! Antingen får du inga erbjudanden eller med typ 15% ränta. UC bör komma under 10, närmare 8, för bankernas beräkning hamnar ofta högre. Så du frågar, ”nu eller vänta” ; vänta

Helt klart ska du vänta! Antingen får du inga erbjudanden eller med typ 15% ränta. UC bör komma under 10, närmare 8, för bankernas beräkning hamnar ofta högre. Så du frågar, ”nu eller vänta” ; vänta
Han skrev att han inte kunde vänta men det är klart det bästa.

Han skrev att han inte kunde vänta men det är klart det bästa.
jag vil vänta sa mycket jag kan , men jag tror inte att jag kan vänta till dec. nu jag betalar runt 16 k varje m. jag har knapt pengar at överleva…

jag vil vänta sa mycket jag kan , men jag tror inte att jag kan vänta till dec. nu jag betalar runt 16 k varje m. jag har knapt pengar at överleva…
Jobbig sits! Du kanske kan planera så du håller dig flyttande tills december och testar då att söka samlingslån?
Om du t ex kan utnyttja betalfria månader och ta ut fr krediter när du betalat in?
Men är det riktigt akut så tycker jag du ska söka nu ändå.

hej , jag sökte via Zmarta och fick några erbjudande … jag behover hjälp vilken ska jag välja… jag ansökte på 200 k att vil samla 95k på Uc och resten vil jag har på mitt konto sa jag kan fixa lite andra lån som jag har utanfor Uc…
Marginalen 200 k 12 år 11,94%
Lea bank 200 k 15 år 13,39
Avida 200 k 15 år 14,55%
brocc 175 k 15 år 14,55%
komplet bank 100 k 15år 13,85
northill 50 och santander 33
dom första 3 vil lösenkrav , för brocc star inte om det behovs… vad tycker ni ? vilken är bäst och smidiast

jag fick också Thorn på 25 k men det hjälper inte… nu är det klart, jag måste välja…Lea bank och Avida vil lösenkrav på 95 k , Marginalen vil på 105 k …det står inte lösenkrav på Brocc men det är lite mindre summa …jag ska forsöka med Avida eller Lea jag tycker …är det nån som vet lite mer om dom bankerna kan lägga till nånting… tack

Helt klart marginalen! Skulle du åka på patrul pga lösen utanför UC kan du iaf fråga Zmarta att byta till annan lånegivare.

Helt klart marginalen! Skulle du åka på patrul pga lösen utanför UC kan du iaf fråga Zmarta att byta till annan lånegivare.
jag läste någonstans at marginalen betala inte ut resten av pengarna till konto sa jag vet inte, kanske stämmer inte…jag skrivit 95 k ska jag lösa oå Uc , vet inte varför vill dom lösenkrav på 105 k

jag läste någonstans at marginalen betala inte ut resten av pengarna till konto sa jag vet inte, kanske stämmer inte…jag skrivit 95 k ska jag lösa oå Uc , vet inte varför vill dom lösenkrav på 105 k
Du hade väl mer på UC, då räknar de att de kan lösa dessa åt dig också. Om du fått erbjudande på 200K och lösenkrav på 105k är det ju inga bekymmer. Du kan lösa resten själv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp