Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samla lån, ansöka nu eller vänta?

Hej, jag vill forsöka samla några små lån som jag har nu …. mina forutsattningar:
Uc betyg : 10,9
8 st ff sista 12 månader , 1 försvinner 25.10 och 4 tll 07.12 sen 2 till i slutet av Dec.
inkommst 361 k underskott 30 k
blanco 330 k , total utnyttjat 416 k
Northill 40 k
ferratum 40 k
bank norwegian 40 k
swedbank 350 (250k kvar)
swebank kreditkort 10 k
inga anmärkningar eller kronofogden…
Vad tycker ni ? vad ska jag göra ?

jag skrivit inte att jag har några små lån utan Uc och jag vill samla dom … vill forsöka få 100 k via Lendo eller Advisa…

tack henke88 … men jag kan inte vänta sa långt … dom små lån är for dyra.. finns nån chans nu med samling ?

Det är bäst om du kan vänta tills 26/10 då du kommer ha 7 ff kvar. Bättre är om du kan även vänta ut de ff som försvinner 7/12.

jag vet att det är bäst att vänta tills alla ff föravinner men finns det möjlighet att jag samla dom nu …är Lendo bästa för det eller Advisa ?

om jag forsöker via Lendo ska det bli mycket värre sen med en till ff eller det bli inte stor skillnad om jag få ingen erbjudande ?

om jag forsöker via Lendo ska det bli mycket värre sen med en till ff eller det bli inte stor skillnad om jag få ingen erbjudande ?
Det blir värre om du har två ff tagna i närtid. Kan du inte vänta så kan du inte men det verkar vara mer gynnsamt att ha under 8 ff.
Men som sagt är det kris så är det bara söka.

menar du om jag få ingeting nu med forsök sa jag ansöka i december typ bli det nära ? det bli mer en 3 mån. men igentligen om jag få ingenting nu , sa bli det bättre betyg i dec efter dom 4-5 st forsvinner ‍♂️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp