Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samla Lån 90000-110 000SEK

Hej

Sitter och funderar på att ta ett samlingslån på 110 000 :- , anledning är för att bli av med massa små utgifter som lägger sig.

Försökte innan men blev ju flop då inkomsten deklarerad för 2018 fortfarande står som senaste uppdaterad.

Deklarerade inkomsten för 2019 kommer se ut som följande nu när den uppdateras i Augusti

Inkomster - Tjänst
Lön, förmåner, sjukpenning m.m. 1.1: 144 548SEK

+ lite annat så totalt hamnar den på ca 156 000 SEK deklarerat.

Nu till frågan, Bisnode säger följande:
Score: 532 Beräknad kreditrisk: 24,80%

Med årsinkomsten från förra året på 75000 SEK

Med den nya inkomsten uppdaterad, borde det väl inte vara omöjligt att få mellan 90 000 - 110 000 i lån för att betala bort dessa krävande utgifter?
Sitter dock på X antal förfrågningar både på UC och Bisnode, max 20 st på vardera.
Dock inget synligt lån någonstans
Var är säkrast att vända sig i sånafall?

MvH

När gjorde du deklaration ?
Skickade in den ca 4 Dagar efter "inlämningsdatum" skrivit till Skatteverket, och den uppdateras vid sluteskattebeskedet då Nationella Kreditupplysning Registret eller vad dom kallade de uppdateras i mitten av Augusti

Din inkomst är alltså 12000 brutto? Det är rätt lågt men vem vet, någon kanske beviljar ändå, jag är tveksam, lite beroende på hyra så har du knappt inkomst som skulle gå att göra löneutmätning på

Det är på tok för många kreditupplysningar för att du ska få något skulle jag gissa. Tyvärr är din inkomst så låg att den knappt kommer upp till bankernas minimum. Du måste vänta tills att åtminstone hälften av dina kreditupplysningar försvinner för att öka chanserna.

Det är på tok för många kreditupplysningar för att du ska få något skulle jag gissa. Tyvärr är din inkomst så låg att den knappt kommer upp till bankernas minimum. Du måste vänta tills att åtminstone hälften av dina kreditupplysningar försvinner för att öka chanserna.
Förfrågningarna såg jag inte, med så många går det knappast alls, inte med den inkomsten

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp