Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samla lån 350k med medsökande och dåligt betyg

Nu är det under utbetalning efter att jag och min medlåntagare skickat in varsin lönespec.

Hur lång tid brukar det ta? Någon chans att få det imorgon?

brukar vara ganska snabba så senast imon eftermiddag bör du ha dom eller måndag nästa vecka snarast

Inte kommit in än så då lär det inte komma idag va? Eller finns chansen att det kommer efter 17?

3-5 dagar brukar det kunna ta i vissa fall vid utbetalning, så var det iallafall för mig med Remember. Om utbetalningen utfördes i torsdags kan den nog trilla in senare i dag.

Fortfarande inget utbetalt..börjar bli orolig, borde man ta kontakt? Idag är det ju 5 bankdagar som gått..

Ring och dubbelkolla idag kanske blivit något fel/strul med ditt bakonto nr mm.

Ringde precis och mycket riktigt hade utbetalningen misslyckats, sket ner mig lite när de sa det men var tydligen någon bugg hos de så de hade gjort en ny utbetalning..

tur man redan är flint annars hade man tappat allt hår...

Som sagt ringde igår och kundtjänst sa att en ny utbetalning skulle göras och att jag skulle ha pengarna idag, borde de inte redan ha varit på kontot idag 00.01 då? Eller kan en utbetalning ske under dagen? Fattar inte hur det funkar eller varför inte det kan gå direkt 2020?

Tänkte att jag ska ringa igen så det inte blivit fel men kanske ska avvakta till typ efter 13?
Börjar brinna i knutarna nu kan inte vänta på utbetalning längre (över 7 dagar)

Som sagt ringde igår och kundtjänst sa att en ny utbetalning skulle göras och att jag skulle ha pengarna idag, borde de inte redan ha varit på kontot idag 00.01 då? Eller kan en utbetalning ske under dagen? Fattar inte hur det funkar eller varför inte det kan gå direkt 2020?

Tänkte att jag ska ringa igen så det inte blivit fel men kanske ska avvakta till typ efter 13?
Börjar brinna i knutarna nu kan inte vänta på utbetalning längre (över 7 dagar)
Normalt borde du ha pengarna vid 10-16 ifall dom betalade ut igår

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp