- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 963
- Poäng
- 1 247
3 ff och under 4% i UC. I november 2021.När var det du fick detta ? vilka förutsättningar hade du då ? Låter ju bra. Jag väntar på att mitt betyg ska bli under 4.
3 ff och under 4% i UC. I november 2021.När var det du fick detta ? vilka förutsättningar hade du då ? Låter ju bra. Jag väntar på att mitt betyg ska bli under 4.
Tack . Får hoppas de inte blir några konstigheter bara . har lite varierande inkomst men kan såklart styrka snittet med lönespecar.Najs grattis! Är ju bra ränta det där med tanke på dagens läge och dina förutsättningar. Vet inte hur Ikano fungerar med just lösenkrav men min erfarenhet av att ha haft dem nu i ett par år är att de inte är lika digitala som andra banker. Fortfarande mycket via post och så. Tycker även deras hemsida är sådär när man loggar in och ska göra saker. Men det funkar ju såklart

Tack , lär bli tufft ändå men om nu detta går igenom så blir iaf förutsättningarna för att lösa allt lite bättre .Grymt! Heja!!

Så bra att det löste sig för dig.Hej!
Jag sökte nu när inkomsten uppdaterades . Fick lite sämre Uc dock vid uppdatering .
Fick ett erbjudande :
ikano 12 år med 6% ränta 350 000
självklart lösenkrav, visst löser dom endast bankgiro ? resten blir utbetalt ?
Några andra konstigheter man bör känna till?
Tack ! Den gick från 2,7 till 3.3Vad blev din uc efter uppdateringen?
Grattis till lånet, hoppas det kommer göra underverk![]()
och inte glömma att de har rak amortering, johoo. Du kommer att se hur lånet minskar rejält varje månad. Jag har doch inte hört eller läst att folk fått avslag från Ikano efterhand. Bara ifall man angett felaktigheter. Håller tummarna!Tack ! Den gick från 2,7 till 3.3
Det kommer inte göra underverk på kort sikt men de gör att jag både kan undvika kf, ha mer att röra mig med nästa år och kan betala ner mer på andra lån , samt att räntan är ju bättre så inbetalningar gör att skulderna minskar snabbare
men som sagt jag hoppas inte de sker nåt tråkigt nu bara .. sett att vissa fått avslag i efterhand från just ikano.