Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån 2x inkomst ?

Hej !
är det någon som har erfarenhet av att samla lån när man är belånad med lite mer än 2x inkomsten ?
Har självklart tänkt att det är omöjligt men ibland läser man ju att vissa lyckas medans andra med bättre förutsättningar misslyckas. Har testat lite olika låneindikatorer och enligt dom ska de gå men de brukar ju inte va helt tillförlitligt.

har ca 1 350 000 lån
Ca 640 000 inkomst
2-3 riskprognos( lite osäker men bör ligga på det i nästa uppdatering)
1ff

Finns de något hopp att få samlingslån? Har dessvärre redan remember och Collector .

Hej !
är det någon som har erfarenhet av att samla lån när man är belånad med lite mer än 2x inkomsten ?
Har självklart tänkt att det är omöjligt men ibland läser man ju att vissa lyckas medans andra med bättre förutsättningar misslyckas. Har testat lite olika låneindikatorer och enligt dom ska de gå men de brukar ju inte va helt tillförlitligt.

har ca 1 350 000 lån
Ca 640 000 inkomst
2-3 riskprognos( lite osäker men bör ligga på det i nästa uppdatering)
1ff

Finns de något hopp att få samlingslån? Har dessvärre redan remember och Collector .
Försök höja

Har tyvärr redan 400 remember och 500 Collector .. men tror ni de är omöjligt att samla övrigt ? .. de e så oklart va bankerna går på ibland tycker jag när vissa blir beviljade med ännu värre förutsättningar och andra med relativt bra inte får några lån . :S

Dennis, har ungefär likadana förutsättningar förutom lägre årsinkomst, men jag behöver ca 150.000kr. Har 3,2% på uc, en förfrågan går ut om 5 dagar, hoppas att den kommer sjunka ännu mer. Vet inte om jag vågar göra ett försök. Sist sökte jag i juni, men då hade jag 3 förfrågningar mer och 8,2%, fick inga erbjudande.

Dennis, har ungefär likadana förutsättningar förutom lägre årsinkomst, men jag behöver ca 150.000kr. Har 3,2% på uc, en förfrågan går ut om 5 dagar, hoppas att den kommer sjunka ännu mer. Vet inte om jag vågar göra ett försök. Sist sökte jag i juni, men då hade jag 3 förfrågningar mer och 8,2%, fick inga erbjudande.
Hej! Ja vi får hålla tummarna . För mig skulle de nog också funka med runt 150 000 . Har ett par mindre lån som jag vill få ner räntan på men tänkte passa på med nåt mer när jag ändå söker.
Läste om en person här nyligen som fått samlingslån 350 000 med liknande förutsättningar men de verkar ju variera det där så hade varit skönt om någon mer har fått det så känner man lite hopp :)
Jag kommer testa söka så fort inkomsten uppdateras i augusti på uc oavsett dock .

Önskar dig stort lycka till! Hör av dig hur det gick med ansökan!

Oj det var bra gjort att gå från 8,2 % i juni till 3,2% nu i UC har du betalat av någon kredit då ? Jag hoppas mina fyra förfrågningar som försvinner i augusti ska bättra på mitt betyg som är 7,5 % i dag och hoppas fyra förfrågningars försvinnande gör något.
Jag har inte 2X inkomsten dock, utan mindre men har lite högt underskott, men får vänta tills slutet av augusti då mina fyra förfrågningar försvunnit då har jag fyra kvar och hoppas då kunna söka. Tror du kommer att få något erbjudande i alla fall då du har bra betyg

Hej! Ja vi får hålla tummarna . För mig skulle de nog också funka med runt 150 000 . Har ett par mindre lån som jag vill få ner räntan på men tänkte passa på med nåt mer när jag ändå söker.
Läste om en person här nyligen som fått samlingslån 350 000 med liknande förutsättningar men de verkar ju variera det där så hade varit skönt om någon mer har fått det så känner man lite hopp :)
Jag kommer testa söka så fort inkomsten uppdateras i augusti på uc oavsett dock .
Önskar dig lycka till

Oj det var bra gjort att gå från 8,2 % i juni till 3,2% nu i UC har du betalat av någon kredit då ? Jag hoppas mina fyra förfrågningar som försvinner i augusti ska bättra på mitt betyg som är 7,5 % i dag och hoppas fyra förfrågningars försvinnande gör något.
Jag har inte 2X inkomsten dock, utan mindre men har lite högt underskott, men får vänta tills slutet av augusti då mina fyra förfrågningar försvunnit då har jag fyra kvar och hoppas då kunna söka. Tror du kommer att få något erbjudande i alla fall då du har bra betyg
Precis, avslutade betalkoll, den var bra, men fruktansvärt dåligt för uc score. Jag hoppas inte för mycket tyvärr, är rädd att min inkomst är låg för ett samlingslån

Hur gjorde du för att gå från 8,2% till 3,2% från juni till nu ? bara väntat ut förfrågningar eller betalat av något ? Jag hoppas att mina fyra förfrågningar när de försvinner i augusti då har jag fyra kvar ska göra betyget bättre. Har 7,5 %> nu men då du inte fick något med 8% i betyg så hoppas jag få upp mitt. Tänkte hur du gjort ?
Dennis, har ungefär likadana förutsättningar förutom lägre årsinkomst, men jag behöver ca 150.000kr. Har 3,2% på uc, en förfrågan går ut om 5 dagar, hoppas att den kommer sjunka ännu mer. Vet inte om jag vågar göra ett försök. Sist sökte jag i juni, men då hade jag 3 förfrågningar mer och 8,2%, fick inga erbjudande

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp