Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samla lån 200 000, bättre ränta & månadskostnad?

Jag misstänker att personen tänker att om man har större chans att få lån om man dvs "bluffar" sin ansökan om hur mycket man vill ha, som att man ber om väldigt stora tjänster och att få ett nej men då ha större chans till att få den stora tjänsten man ville ha från första början, utan att den tjänsten ser så stor ut. :D

Har anställda till mig som gör samma sak mot mig på jobbet så jag förstår tankesättet. :facejoy:

OT: Jag tror inte det förändrar något, men ska man slänga ut en UC-förfrågan på samlingslån är det nog bäst att sikta så högt som man behöver.

Nu har jag i alla fall sökt 250000 som är ett högre belopp men då tar jag bort i stort sätt allt som ligger i uc och utanför,
Får se hur det går nu sökte på advisa
Om jag får igenom det så kommer jag spara 3500 kr i månaden eller spara dumt att säga men jag skulle få en betydligt bättre månadskostnad

Nu har jag i alla fall sökt 250000 som är ett högre belopp men då tar jag bort i stort sätt allt som ligger i uc och utanför,
Får se hur det går nu sökte på advisa
Om jag får igenom det så kommer jag spara 3500 kr i månaden eller spara dumt att säga men jag skulle få en betydligt bättre månadskostnad

Fick du något?

Man har inte större chans att få "önskat" belopp bara för att man söker ännu högre, snarare tvärtom då bankerna blir mer misstänksamma.

Hej jag fick ett lån på remember ett så kallat utökat lån det var det ända erbjudandet jag fick av alla 30+ banker
Men jag är nöjd visst inte bästa räntan men mycket bättre månadskostnad ganska rejält mycket bättre

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp