Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån - är det möjligt?

Rättelse, sista ff försvinner 14/5 nästa år.

Försvinner alla dina ff till 19/12? Då ska du hålla dig flytande till dess och se vad betyget sjunker till. Troligen till runt 10%. Då kan du söka hos Lendo eller axo finans och se vad du får. Välj att samla skulder för hela lånet. Men försök. Men försök att betala iaf lite på dina kreditkort under tiden så ska du se att betyget långsamt går ner. Ta något bättre snabblån t.ex slantar och betala på krediterna så att ingen är maxad.

Sök inget nu. Bara onödig ff.

Försvinner alla dina ff till 19/12? Då ska du hålla dig flytande till dess och se vad betyget sjunker till. Troligen till runt 10%. Då kan du söka hos Lendo eller axo finans och se vad du får. Välj att samla skulder för hela lånet. Men försök. Men försök att betala iaf lite på dina kreditkort under tiden så ska du se att betyget långsamt går ner. Ta något bättre snabblån t.ex slantar och betala på krediterna så att ingen är maxad.

Sök inget nu. Bara onödig ff.
Håller med dig nolimit! Varför lyfter du förresten axo finans? Varför skulle man söka via dom? Min känsla är att de är en sämre variant. Är det för BN-samarbetet? Uppriktigt nyfiken :)

Håller med dig nolimit! Varför lyfter du förresten axo finans? Varför skulle man söka via dom? Min känsla är att de är en sämre variant. Är det för BN-samarbetet? Uppriktigt nyfiken :)

Tidigare hade dom några andra banker än Lendo, tror det var Nordax eller Remember som jag ville åt. Är något år sedan. Vet inte om det fortfarande skiljer sig så mycket. BN har jag aldrig försökt få då jag haft relativt bra förutsättningar varje gång jag sökt. Idag får jag inte ens BN.

Men Lendo är helt klart förstaval då man får bra hjälp av dom att välja bland alternativen samt att man kan backa tillbaka efter att man valt ett erbjudande som sen ger nej.

Tidigare hade dom några andra banker än Lendo, tror det var Nordax eller Remember som jag ville åt. Är något år sedan. Vet inte om det fortfarande skiljer sig så mycket. BN har jag aldrig försökt få då jag haft relativt bra förutsättningar varje gång jag sökt. Idag får jag inte ens BN.

Men Lendo är helt klart förstaval då man får bra hjälp av dom att välja bland alternativen samt att man kan backa tillbaka efter att man valt ett erbjudande som sen ger nej.
Ok fattar! Jag tror bara att det är BN som finns i axo men inte Lendo. Instabank också förresten (kan inget om dem men det finns säkert en tråd för det) Ja Nordax och remember har bra erbjudanden ibland, men nu finns ju de i Lendo också :)

Jag har betyget 2. Svea Inkasso har tagit en kreditupplysning på mig, så det förstör ju som fan. Jag vill egentligen inte låna, men jag ligger efter denna månad, vilket gör att jag omedelbart hade behövt 20 k...

Dom äckliga asen tog en upplysning på mig med för jag var EN(!) dag sen med min inbetalning till dom...

Dom äckliga asen tog en upplysning på mig med för jag var EN(!) dag sen med min inbetalning till dom...

Jag hatar dom! Det blir alltid trubbel med dom, dom övriga inkassobolagen kan man åtminstone diskutera med.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp