- Meddelanden
- 42
- Mottagna reaktioner
- 21
- Poäng
- 92
Ja man är ju så attraktiv när man är medelålders, har fyra barn och en jäkla massa skulder hahaMan letar efter alla möjligheter haha
Ja man är ju så attraktiv när man är medelålders, har fyra barn och en jäkla massa skulder hahaMan letar efter alla möjligheter haha
Skriv det i din dating profilJa man är ju så attraktiv när man är medelålders, har fyra barn och en jäkla massa skulder haha
Min är inte ett dugg bättre 50+, arbetssökande, skuldsatt och ensamstående med två barn.Skönt att jag inte är ensam. En dag blir man väl skuldfri förhoppningsvis.Skriv det i din dating profilMin är inte ett dugg bättre 50+, arbetssökande, skuldsatt och ensamstående med två barn.
Ibland är det bra och stanna upp och titta bakåt för att se hur långt man kommit. Själv känner jag mig mycket mindre ensam i att vara skuldsatt och kämpa tack vare detta forumet.Skönt att jag inte är ensam. En dag blir man väl skuldfri förhoppningsvis.
Jag förstår. Fastnade för att det är 70-tals kåk. Även vid totalrenovering av lgh så låter det högt. Förstår dock hur hårt 5% slår på redan höga hyror. Är man bunden av geografisk närhet till barnen, så minskar såklart urvalet. Men bra bytesobjekt om du har förstahandskontrakt i innerstan.Jag vet… Den är kollektivt förhandlad men har man en hög hyra och den höjs med 5% som den gjorde i år så går det snabbt uppåt. Den är på 100kvm men svår att byta ens till en mindre med den hyra jag har. Står i flera bostadsköer men känns som att alla hyror är höga i Stockholm idag. Till och med i förorter som Vårby, Skärholmen, Tensta etc.