Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samla andras lån, baka in egna lån samt ett lån som står på annan person.

Lustig rubrik kanske, men så här undrar jag. Det pratas mycket här om problematiken att samla lån/krediter utanför uc.
Själv vill jag gärna ha ett samlingslån där jag bakar in egna lån samt ett lån som står på en annan person.
Tror ni det blir tvär-nej på detta eller kan det gå?

Lustig rubrik kanske, men så här undrar jag. Det pratas mycket här om problematiken att samla lån/krediter utanför uc.
Själv vill jag gärna ha ett samlingslån där jag bakar in egna lån samt ett lån som står på en annan person.
Tror ni det blir tvär-nej på detta eller kan det gå?

Skulle då antingen välja samla lån men inte för hela beloppet.
Eller samla lån för hela beloppet och hoppas på att de inte kräver lösenkrav.

Borde inte vara några problem för dig, beror ju dock på hur dina förutsättningar ser ut

Ja jag funderar över dessa alternativ med. Och när sökningen ska ske (slutet av sept) så kommer kanske förutsättningarna tillåta att jag lånar hela beloppet men endast anger lösen på mitt eget. Dock inte heeelt säker på detta så därför jag spånar lite.. :rolleyes: Undrar ju isåfall också vad man ska ange att resten av pengarna ska användas till? Handlar om 120t isåfall som "inte" ska lösa andra lån..

Ja jag funderar över dessa alternativ med. Och när sökningen ska ske (slutet av sept) så kommer kanske förutsättningarna tillåta att jag lånar hela beloppet men endast anger lösen på mitt eget. Dock inte heeelt säker på detta så därför jag spånar lite.. :rolleyes: Undrar ju isåfall också vad man ska ange att resten av pengarna ska användas till? Handlar om 120t isåfall som "inte" ska lösa andra lån..

De flesta väljer renovering eller bilköp

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp