Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samla 650k, hjälp?

Nu har det äntligen blivit dags för mig att försöka samla alla mina lån som sammanlagt uppgår till 650 k. Undrar över vad ni tycker är den bästa strategin för att få till det?

Inkomst: 305 000 kr
UC: 1,4%
FF: 12

Mina resterande förfrågningar går ut i sommar och det finns tyvärr ingen möjlighet att vänta ut dem.

Jag sitter i liknande sits. Vad har du för underskott? Jag skulle satsa på två lån totalt om 600

Nu har det äntligen blivit dags för mig att försöka samla alla mina lån som sammanlagt uppgår till 650 k. Undrar över vad ni tycker är den bästa strategin för att få till det?

Inkomst: 305 000 kr
UC: 1,4%
FF: 12

Mina resterande förfrågningar går ut i sommar och det finns tyvärr ingen möjlighet att vänta ut dem.
Tjena, sök först ett samla lån på 300-350k hos Lendo eller Advisa när du fått det utbetalt så söker du ett till hos den andra förmedlaren som du inte använde första gången. Tror du har en klart god möjlighet:) Berätta gärna hur det gick !:)

Jag sitter i liknande sits. Vad har du för underskott? Jag skulle satsa på två lån totalt om 600
Mitt underskott ligger på 40 000 kr.

Tjena, sök först ett samla lån på 300-350k hos Lendo eller Advisa när du fått det utbetalt så söker du ett till hos den andra förmedlaren som du inte använde första gången. Tror du har en klart god möjlighet:) Berätta gärna hur det gick !:)

Det var min tanke också, då gör jag så tack snälla!

Sjukt låg UC med så många FF!

Hur har du så låg Score trots många UC FF? Nollade kreditkort? Hur gamla är förfrågningarna?

Bättre inkomst.
Väldigt mycket mindre i lån.
4 FF

Men sämre betyg, livet är orättvist :D

Trixarn hur gick det?

Det framgår inte om hans lån på 650K är synliga eller inte...

nej det har du rätt i.
Ganska lågt underskott ändå väl för den summan så gissar på att en del syns på UC iallafall eftersom han måste ha skaplig ränta på lånen om han nu inte har justerat det förstås...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp