Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sambos inkomst redogörelse

:(:(:(
Okej nu svarade jag på ett inlägg och det var väl inte jag som undrade :(
Svarade på nybanas inlägg
Varför är du alltid spydig på mina kommentarer? Tråkig är du går väl bara att skriva svaret och inte en dum kommentar Tråkiga människa :(:(
Synd om dig som verkar må riktigt dåligt det borde du göra eftersom du skriver som du gör

Du svarar på folks frågor med spekulationer, vilket inte hjälper utan enbart förvirrar.
Så länge du gör det kommer andra att rätta dig, och det får du snällt finna dig i. :)

:(:(:(
Okej nu svarade jag på ett inlägg och det var väl inte jag som undrade :(
Svarade på nybanas inlägg
Varför är du alltid spydig på mina kommentarer? Tråkig är du går väl bara att skriva svaret och inte en dum kommentar Tråkiga människa :(:(
Synd om dig som verkar må riktigt dåligt det borde du göra eftersom du skriver som du gör
Svaret var nog till trådskaparen.

Svaret var nog till trådskaparen.
Ja precis men vissa har förlåt svårt att förstå och vill gärna klämma in en liten spydig kommentar :( men börjar bli van från den personen tyvärr så tråkigt.
Men mår man bra av detta så är det dennes problem ;)
Svaret från denna människa var riktat till mig och ingen annan.
Men jag svarade på trådskaparens

Ja precis men vissa har förlåt svårt att förstå och vill gärna klämma in en liten spydig kommentar :( men börjar bli van från den personen tyvärr så tråkigt.
Men mår man bra av detta så är det dennes problem ;)
Svaret från denna människa var riktat till mig och ingen annan.
Men jag svarade på trådskaparens
Var åt trådskaparen tror jag faktiskt men visst det är inte kärlek er emellan. Haha.

Vem fan har kärlek för någon när man har lån X-D känner mest press, hehe.

Jag kapar, fick också att redovisa inkomst. Jag som sambo har föräldrapenning, 11500, underhåll 2000 och barnbidrag strax under 3000.
Ska jag bara skriva 11500 då och fylla i underhåll och barnbidrag under antal barn/bidrag och den biten? Det är väl inte samma sorts inkomst gällande skatt.
Sen tänker jag att om jag skriver försäkringskassan under arbetsgivare, hur ska jag veta hur mycket skatt som dras för det måste man ange... kanske på försäkringskassans sida eller ska man chansa? Det borde väl vara 31ish%

Jag kapar, fick också att redovisa inkomst. Jag som sambo har föräldrapenning, 11500, underhåll 2000 och barnbidrag strax under 3000.
Ska jag bara skriva 11500 då och fylla i underhåll och barnbidrag under antal barn/bidrag och den biten? Det är väl inte samma sorts inkomst gällande skatt.
Sen tänker jag att om jag skriver försäkringskassan under arbetsgivare, hur ska jag veta hur mycket skatt som dras för det måste man ange... kanske på försäkringskassans sida eller ska man chansa? Det borde väl vara 31ish%
Logga in på skatteverket och kolla vilken tabell och komumn du har så ser du summan av skatten.

Försäkringskassan drar enligt tabell om man har sin huvudsakliga inkomst därifrån, men så mycket som 31 % tror jag knappast att han betalar i skatt. Då skulle han ha en föräldrapenning på runt 40 000 i månaden...

Försäkringskassan drar enligt tabell om man har sin huvudsakliga inkomst därifrån, men så mycket som 31 % tror jag knappast att han betalar i skatt. Då skulle han ha en föräldrapenning på runt 40 000 i månaden...

Jag är så krånglig, jag menar att han har 22 ut och borde få behålla ca 11 000. Jag har 11 500 i FP efter skatt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp