Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sambo släpper allt till kfm

Jag står inte med på något lån alls som han har! En annan fråga till! Han fick ju inledande och första betalning ska vara sista november. Ska han inte betala något alls denna månad då? I så fall kan vi släcka någon av mina skitkrediter

Jag står inte med på något lån alls som han har! En annan fråga till! Han fick ju inledande och första betalning ska vara sista november. Ska han inte betala något alls denna månad då? I så fall kan vi släcka någon av mina skitkrediter

Det stämmer

Du ska inte betala på någon av dina krediter

Då får han alltså behålla hela lönen denna månad? Tack för snabba svar ☺️

Man börjar betala månaden efter inledande så fick han inledande I oktober börjar han betala i november.

Ok det är ju jättebra i så fall! Då kan vi lägga lite på en kredit jag har! LUMIFY!! Är på 20.000 så lär inte kunna hålla den mer i månadskostnad! Om man betalar in 10.000 så borde väl månadskostnaden sjunka lite iaf hoppas jag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp