Men vad är min del av boendekostnader när endel av boendekostnader är ju att betala av på lånet ?Du ska stå för din del av boendekostnaden, inte en viss hyra, men troligen inga bekymmer nej.
Men vad är min del av boendekostnader när endel av boendekostnader är ju att betala av på lånet ?Du ska stå för din del av boendekostnaden, inte en viss hyra, men troligen inga bekymmer nej.
Jag äger huset som jag och min man och son bor i. Han har löneutmätning och kfm frågar efter boendekostnaden i form av ränta, skälig amortering, uppvärmning och annan driftskostnad. För vår del räknas bara 11000 i boendekostnad trots att den är högre (de går efter fk belopp för två vuxna och ett barn i mindre samhälle) och sedan proportioneras det utefter min inkomst i förhållande till hans.Men vad är min del av boendekostnader när endel av boendekostnader är ju att betala av på lånet ?
Låter korrektJag äger huset som jag och min man och son bor i. Han har löneutmätning och kfm frågar efter boendekostnaden i form av ränta, skälig amortering, uppvärmning och annan driftskostnad. För vår del räknas bara 11000 i boendekostnad trots att den är högre (de går efter fk belopp för två vuxna och ett barn i mindre samhälle) och sedan proportioneras det utefter min inkomst i förhållande till hans.