Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sambla - samlingslån - mina chanser - hjälp

Oj oj oj... Ringde Sambla för att ställa lite frågor om samlingslån. Vips så var en ansökan gjord.

Oavsett förutsättningar, hur vanligt är det att man blir helt utan erbjudanden? Enligt handläggaren inte jättevanligt, men han ville väl absolut genomföra min ansökan...

Jag sökte på 300.000, totala skuld för avbetalningar och kreditkort, jag vet, fruktansvärt.

Vad jag än kan få för erbjudande hade gjort mig lycklig. Ligger sömnlös varenda natt, en mage som kraschat fullständigt.

Jag har 28.500 i lön
Bolån ca 1.200.000
Underskott av kap 65.000
Förfrågningar 2
UC risk vet ej I mars var det 1% och det innan deklarationen uppdaterades med mitt år som arbetslös med endast 169.000 i inkomst.

I dag är ju månadsbetalningarna på ca 14.000kr, ohållbart. Tänk om det hade varit hälften eller ännu mindre...
Kommer i alla fall aldrig sätta mig i den situationen igen om jag får hjälp att lösa detta.

vad säger ni proffs? Är det kört?

Oj oj oj... Ringde Sambla för att ställa lite frågor om samlingslån. Vips så var en ansökan gjord.

Oavsett förutsättningar, hur vanligt är det att man blir helt utan erbjudanden? Enligt handläggaren inte jättevanligt, men han ville väl absolut genomföra min ansökan...

Jag sökte på 300.000, totala skuld för avbetalningar och kreditkort, jag vet, fruktansvärt.

Vad jag än kan få för erbjudande hade gjort mig lycklig. Ligger sömnlös varenda natt, en mage som kraschat fullständigt.

Jag har 28.500 i lön
Bolån ca 1.200.000
Underskott av kap 65.000
Förfrågningar 2
UC risk vet ej I mars var det 1% och det innan deklarationen uppdaterades med mitt år som arbetslös med endast 169.000 i inkomst.

I dag är ju månadsbetalningarna på ca 14.000kr, ohållbart. Tänk om det hade varit hälften eller ännu mindre...
Kommer i alla fall aldrig sätta mig i den situationen igen om jag får hjälp att lösa detta.

vad säger ni proffs? Är det kört?

Ladda hem kreddy och se ditt betyg.
Hur mycket lån har du?

Tidigare idag hade jag 2,6 på Kreddy efter ansökan 3,0.
Bolån 1.200.000
Krediter som syns 177.000.

Tidigare idag hade jag 2,6 på Kreddy efter ansökan 3,0.
Bolån 1.200.000
Krediter som syns 177.000.

Har sett fler som fått med liknande förutsättningar, du borde få något.
Men de gjorde ansökan? Har du fått några bud än?

Jag pratade med dem i telefonen vid 19 och då gjorde handläggaren en ansökannåt mig och skulle ringa mig vid 20.00 i morgon kväll. Kan jag se om det dykt upp erbjudande någonstans?
Håller alla mina tummar och tår för ett erbjudande och därmed drägligare liv!

Jag pratade med dem i telefonen vid 19 och då gjorde handläggaren en ansökannåt mig och skulle ringa mig vid 20.00 i morgon kväll. Kan jag se om det dykt upp erbjudande någonstans?
Håller alla mina tummar och tår för ett erbjudande och därmed drägligare liv!
Det är bara handläggaren som kan se erbjudande och kommer gå igenom dom med dig ikväll. Han börjar med det Han anser vara det bästa erbjudandet. Skulle det inte gå vägen på nåt sätt med det lånet kan man bara ringa så får du ta ett annat erbjudande om det kom in flera.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp