Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sambla kundtjänst ringer...

Åh så trött på att svara på min mobil och om märker hen att jag blockerat de då skickar hen e-post istället.
Jag har redan tackat nej för 1 seg erbjudande. (Via mobilen) men hen lyssnade inte på vad jag säger och försätter prata och räkna hur mycket vill jag låna, vilka är mina skulder osv...
Nu fick jag beviljat via Advisa med bättre erbjudande, med grymma o hjälpsamma förmedlare/kundtjänst peeps... Jag har meddelat honom att jag inte är intresserad av erbjudanden.
Får se om hen slutar.

Händer det samma sak med nån här?
(Sorry för dåligt svenska- försöker iallafall) :)

Åh så trött på att svara på min mobil och om märker hen att jag blockerat de då skickar hen e-post istället.
Jag har redan tackat nej för 1 seg erbjudande. (Via mobilen) men hen lyssnade inte på vad jag säger och försätter prata och räkna hur mycket vill jag låna, vilka är mina skulder osv...
Nu fick jag beviljat via Advisa med bättre erbjudande, med grymma o hjälpsamma förmedlare/kundtjänst peeps... Jag har meddelat honom att jag inte är intresserad av erbjudanden.
Får se om hen slutar.

Händer det samma sak med nån här?
(Sorry för dåligt svenska- försöker iallafall) :)

Ja det är helt galet hur mycket dom ringer. Fick sms att dom behövde ha kontakt med mig. Så ringde faktiskt upp. Är lite intresserad eftersom jag ska söka framöver. Trots det har dom inte slutat ringa! :mad:

Lånar tråden litegrann. För att beklaga mig. Nästan komiskt hur sjukt oproffsig säljaren var som ringde igår. Tydligen har jag önskat dom ska höra av sig för att kolla om mina lån. Jag är dock nöjd i dagsläget då jag valt andra vägar. Denna person kunde inte acceptera det utan blev så sur att han ironiskt bad om ursäkt stt jag valt han skulle ringa en dag i juni och hjälpa. Å lägger på luren. Haha asså va fan? Nu sjönk då detta företag i mina ögon... Moget beteende.,å att dom dessutom spammar skiten ur en via sms å mail gör det inte bättre.

Jag har meddelat hen kan du skriva inte honom :))))

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp