Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sambla irriterande låneförmedlare

Vilka uppgifter är de som saknades i ansökan ?
hursomhelst ska ansökan bli ogiltig och de ska ta bort kreditupplysningen

Vilka uppgifter är de som saknades i ansökan ?
hursomhelst ska ansökan bli ogiltig och de ska ta bort kreditupplysningen
Adress osv som saknades men det kvittar egentligen för jag tryckte aldrig på ansök knappen, det gjorde dom på eget bevåg. Har mail från dom att det står att jag inte gjort färdigt min ansökan.

Adress osv som saknades men det kvittar egentligen för jag tryckte aldrig på ansök knappen, det gjorde dom på eget bevåg. Har mail från dom att det står att jag inte gjort färdigt min ansökan.
Okej! Då har det tagits en felaktig UC och om de inte vill ta bort kreditupplysningen själva så kan du skriva till utredningen@uc.se och skicka med filen du har där din ansökan ej är färdig så kommer de ta bort den

Okej! Då har det tagits en felaktig UC och om de inte vill ta bort kreditupplysningen själva så kan du skriva till utredningen@uc.se och skicka med filen du har där din ansökan ej är färdig så kommer de ta bort den
Har skickat mailet till UC med skärmdumpar mm, Sambla påstår att det är ord mot ord och jag ska vända mig till konsumenternas för att få stöd..

Har skickat mailet till UC med skärmdumpar mm, Sambla påstår att det är ord mot ord och jag ska vända mig till konsumenternas för att få stöd..
Helt otroligt att en så stor aktör som Sambla gör bort sig så fullständigt i detta fall, för det första de vinner INGENTING på att du har gjort en ansökan, de tjänar på OM DU TAR ETT LÅN med ett LÅNESKYDD via dem, annars är det 0kr
Så varför detta enormt dåliga bemötande av dem när det uppenbarligen har blivit en ogiltig ansökan?
Helt otroligt men hoppas verkligen du får bort upplysningen, jag hade hotat med att gå till tidningarna eller polisanmäla dem, eller skicka FI efter dem, nått måste man ju kunna göra.
Lycka till iaf och håll mig underrättad!

Varning för dessa skojare !!!
Igår blev jag uppringd från en säljare hos dom. Hon tyckte jag skulle samla lite lån... :cool:
Jag befann mig då på kontoret med kollegor runt omkring mig. Hade heller ingenstans att gå undan då samtliga rum var upptagna! Jag sa till henne flertalet ggr att jag ”satt dumt till” och inte kunde prata och att jag även skulle in i ett möte. Hon frågar om vi skall höras igen såsom ikväll... Jag sa OK till det BARA för att få slut på samtalet...

I eftermiddag ramlar det in en UC i Kivra tagen av just Sambla !!! :mad: Några timmar därefter får jag ett Mail från dom där dom säger att ingen kunde erbjuda mig ett lån.... WTF ????? :mad::mad:

Jag vill inte ha ett freakin’ lån - jag har skuldsanering för bövelen !! Kände mig så jäkla obekväm där ja satt på jobb igår mitt bland kollegor och ville inte säga det rakt ut då, men inte FAN gav jag henne ett OK på att försöka få ett lån till mig....

FAN vad jag är upprörd NU !!! Tänk om nu mina borgenärer kommer försöka häva min skuldsanering pga att jag tydligen försöker skuldsätta mig mitt under en pågående skuldsanering???

Vad göra liksom ?! :mad:
Utan att ha ditt fullständiga person nummer och utan att läsa upp en sammanfattning om vad ni har kommit överens om så kan/får man ej göra en ansökan.. (mvh en som extra knäcker som låmeförmedlare) dock ej åt sambla

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp