Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Saldo, kommer det komma igån

Såg att Saldo öppnat sin chatt, så jag frågade om de kommer att komma igång innan sommaren. Nej det gör de inte var svaret.
Frågade om de kommer att komma igång i år med sin kredittjänst och "Janne" sa att så som det ser ut just nu så trodde han starkt att de öppnar igen under året (men inte innan sommaren då).

Vet ej vem jag chattade med men det kändes som att de använde Google translate.

På min fråga vilken lägsta inkomst de kommer kräva för att kunna söka svarade "Janne" så här:

"Detta har jag tyvärr inget svar till. Vår riskanalys kommer vara extremt komplicerad och tar i beaktan allt i ansökan, därmed kan jag inte säga att en specifik inkomstgräns är godkännd eller inte, eftersom allt är relevant till resten av ifyllda informationen."

Om deras riskanalys är "extremt komplicerad" :confused::confused::confused: så undrar jag om de kommer använda alla möjliga upplysningar haha! Glömde fråga om just vilken uc de skulle ta.

Skriv här ni om ni chattar med dem och om de säger vilken uc de kommer ta.

Men jag hoppas i alla fall att de öppnar i år!

Saldo.se kommer tyvärr att vara nere en längre tid och det är tyvärr oklart när vi kommer att öppna igen.
var tvungen gå in och kolla med och detta var det svar jag fick

Såg att Saldo öppnat sin chatt, så jag frågade om de kommer att komma igång innan sommaren. Nej det gör de inte var svaret.
Frågade om de kommer att komma igång i år med sin kredittjänst och "Janne" sa att så som det ser ut just nu så trodde han starkt att de öppnar igen under året (men inte innan sommaren då).

Vet ej vem jag chattade med men det kändes som att de använde Google translate.

På min fråga vilken lägsta inkomst de kommer kräva för att kunna söka svarade "Janne" så här:

"Detta har jag tyvärr inget svar till. Vår riskanalys kommer vara extremt komplicerad och tar i beaktan allt i ansökan, därmed kan jag inte säga att en specifik inkomstgräns är godkännd eller inte, eftersom allt är relevant till resten av ifyllda informationen."

Om deras riskanalys är "extremt komplicerad" :confused::confused::confused: så undrar jag om de kommer använda alla möjliga upplysningar haha! Glömde fråga om just vilken uc de skulle ta.

Skriv här ni om ni chattar med dem och om de säger vilken uc de kommer ta.

Men jag hoppas i alla fall att de öppnar i år!
Vadå vilken uc dom kommer ta?
Uc är ett av flera kreditupplysningsföretag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp