Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sajt har kopierat inlägg från lånforum

Jag finns också med där jag bland annat önskar God Jul och Gott nytt År till alla på forumet 2013 men det var till alla hos Lånforum inte till denna skitsida usch det här gillar jag inte vill inte bli förknippad med denna sida:mad:

Mejladressen hej(@)xxxx fungerar inte går ej att skicka mejl till dem.

Lika lätt som det är för dig och mig att läsa inläggen på ett diskussionsforum, lika lätt är det att låta ett datorprogram läsa och publicera texten på en helt annan sida.

Jag hittar bara dessa kommentarer om jag följer länken i denna tråd men inte om ja går in på xxxx
Under vilken rubrik hittar ni allt på den hemsidan?

Senast ändrad:
Jag hittar bara dessa kommentarer om jag följer länken i denna tråd men inte om ja går in på allakrediter.se
Under vilken rubrik hittar ni allt på den hemsidan?

De finns ingen länk till dem där eftersom de bara är till för att dra in folk som googlar lånerelaterade sökfraser.

Ser ut som de kopierat nästan hela forumet, över 7000 indexerade sidor på domänen. Samtliga sidor verkar dock vara borta nu, de finns i Googles cache men inte synliga för oss. Såvida de inte bara visar innehållet för Googlebot så verkar de ha tagit bort allt innehåll. Bra, kopiera hela forumet och lägga på sin egen domän kan man givetvis inte göra... Tror de kör Loopia.se som webbhotell, är de vi får klaga till som ett första steg.

De finns ingen länk till dem där eftersom de bara är till för att dra in folk som googlar lånerelaterade sökfraser.
Ja hänger inte riktgt med, men visst hittade vi inlägg från oss själva på deras hemsida via länken i början av detta forum?
El finns det bara ute på Google? Dålig på sånt här :(

Är det inte sjukt av Lånforum.se att rekommendera Bank Norwegian som 1:a i topplistan?
De har aldrig lägre ränta än 10%. Ocker. Men ni tjänar väl mest pengar på att förmedela deras skitlån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp