Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sökte skuldsanering i April tog ett lån i Maj är jag körd?

Tack för att du tar dig tiden att svara verkligen. Jag kommer självklart vara ärlig och säga exakt som det är om jag väljer att inte dra tillbaka ansökan. Chanserna är väll minimala att skuldsaneringen går igenom med tanke på omständigheterna? Vad skulle du rekommenderat mig att göra i detta läget? Det var två lån som jag tillförde till ansökan den på 50000:- samt ett till Klarna på 17000:- och den till Klarna är ju säkert 9-10 månader gammal som jag har en avbetalningsplan på så den glömde jag faktiskt att skriva med i ansökan det är ingen ny. Ifall dom skulle fråga varför jag sagt att jag glömt lägga in dessa skulder och en skulle visa sig vara en månad efter ansökan så kanske man kan säga att jag syfta på Klarna eller nått. Är helt knäckt har sånt beslutsångest och panik
Nu har du ju skickat in så låt ansökan ha sin gång. Det tar ju ändå rätt lång tid från ansökan till en första kontakt med en HL på skusan. Och vid den kontakten ska du vara fullständigt ärlig. Blir det avslag så får du veta varför och gör en ny ansökan så småningom men låt det gå en tid, kanske 1 år. Det är viktigt att tänka på att du ska ha gjort allt du kan själv innan för att lösa din situation.
Får jag fråga...Hur stora skulder har du? Orsak till skuldsättning? Familj, boende, inkomst?

Senast ändrad:
Detta är problemet med skuldsaneringsansökningarna, vissa (som detta exempel) bör genereras med automatiskt utslag.

Precis som tonåringar som söker skuldsanering med total skuld under 10.000 kronor.

Eller livstidskriminella.

Det är helt orimligt att vissa som ska bli beviljade - och blir beviljade måste vänta i 1-2 år för att den här typen utav ansökningar väller in.

Direkt provocerande.

Detta är problemet med skuldsaneringsansökningarna, vissa (som detta exempel) bör genereras med automatiskt utslag.

Precis som tonåringar som söker skuldsanering med total skuld under 10.000 kronor.

Eller livstidskriminella.

Det är helt orimligt att vissa som ska bli beviljade - och blir beviljade måste vänta i 1-2 år för att den här typen utav ansökningar väller in.

Direkt provocerande.

Lägg till upprepade ansökningar i närtid efter ett meddelat avslag.

Lägg till upprepade ansökningar i närtid efter ett meddelat avslag.

Där beror det ju lite på varför du har fått avslag - har du fått det för att du saknade en inkomst men har fått inkomst efter detta så kan en ansökan vara motiverad, eller om du får avslag som jag för att skatten inte var fastställd för föregående år os.v. men om du bara söker fast ingenting har förändrats är det märkligt ja.

Tycker inte det spelar någon roll, har man fått avslag borde det vara karens ett tag innan en ny ansökan tas upp, ett år efter laga kraft vore kanske lagom

Hur
Det kan du ringa om, det kommer dock inte sakna betydelse.
Gör man som du, så är nog inte skuldsanering något du ska ha.
Hur kommer det att vara av betydelse att ringa...?

Förstår inte alla dessa elaka kommentarer mod kan stänga denna piss tråden kommer ringa på måndag och dra tillbaka min ansökan punkt slut. Så ni kan lägga ner draman eller fortsätta den i en annan tråd

Förstår inte alla dessa elaka kommentarer mod kan stänga denna piss tråden kommer ringa på måndag och dra tillbaka min ansökan punkt slut. Så ni kan lägga ner draman eller fortsätta den i en annan tråd
Vilken kommentar har varit elak...?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp