- Meddelanden
- 2 465
- Mottagna reaktioner
- 1 603
- Poäng
- 1 147
Nu har du ju skickat in så låt ansökan ha sin gång. Det tar ju ändå rätt lång tid från ansökan till en första kontakt med en HL på skusan. Och vid den kontakten ska du vara fullständigt ärlig. Blir det avslag så får du veta varför och gör en ny ansökan så småningom men låt det gå en tid, kanske 1 år. Det är viktigt att tänka på att du ska ha gjort allt du kan själv innan för att lösa din situation.Tack för att du tar dig tiden att svara verkligen. Jag kommer självklart vara ärlig och säga exakt som det är om jag väljer att inte dra tillbaka ansökan. Chanserna är väll minimala att skuldsaneringen går igenom med tanke på omständigheterna? Vad skulle du rekommenderat mig att göra i detta läget? Det var två lån som jag tillförde till ansökan den på 50000:- samt ett till Klarna på 17000:- och den till Klarna är ju säkert 9-10 månader gammal som jag har en avbetalningsplan på så den glömde jag faktiskt att skriva med i ansökan det är ingen ny. Ifall dom skulle fråga varför jag sagt att jag glömt lägga in dessa skulder och en skulle visa sig vara en månad efter ansökan så kanske man kan säga att jag syfta på Klarna eller nått. Är helt knäckt har sånt beslutsångest och panik
Får jag fråga...Hur stora skulder har du? Orsak till skuldsättning? Familj, boende, inkomst?
Senast ändrad: