Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sökte samlingslån blev nekad

Där dök det ordet upp igen. "min bankman"
Bankerna har gjort ett fenomenalt jobb i att sälja in det begreppet som någon sorts välgörenehetsperson eller opartisk rådgivare av något slag.
Det är en försäljare, inget annat, en försäljare av bankens tjänster. "min bankman" har inte ditt bästa framför ögonen, han har bankens/aktieägarnas bästa att se till..
Så fick jag säga det. Igen:)
...med generösa erbjudanden om du även startar ett fondsparande i deras fonder.
"Vi här även en framgångsrik pensionsförsäkring!"
"Funderar du på att sälja din bostad? Vi har mäklartjänster!"
Osv osv
Jobbar på banken här och är min personliga sedan 5år tillbaka, oavsett vad man anser om ”Bankman” så är han fortfarande en kunnig inom sitt yrke och veta vad som är bra och vad som är dåligt och det är det som är relevant i detta sammanhanget. Att få veta saker innan man säljer in sökan.

Jobbar på banken här och är min personliga sedan 5år tillbaka, oavsett vad man anser om ”Bankman” så är han fortfarande en kunnig inom sitt yrke och veta vad som är bra och vad som är dåligt och det är det som är relevant i detta sammanhanget. Att få veta saker innan man säljer in sökan.
Så ja han är min bankman.
Som min Advokat
Min chef
Min bagare här i trakten
Min postgubbe
Ja listan går att göra lång

lite hur man väljer kalla de som man använder sig av när man vill något.

Om vi vänder på steken så är du nog hans kund. Klient, uppdragsgivare eller huvudman tror jag inte är termer som används på bank, men vad vet jag.

Om vi vänder på steken så är du nog hans kund. Klient, uppdragsgivare eller huvudman tror jag inte är termer som används på bank, men vad vet jag.
Endast hur man väljer och kalla det. Vem fan äger en bankman här ??

...med generösa erbjudanden om du även startar ett fondsparande i deras fonder.
"Vi här även en framgångsrik pensionsförsäkring!"
"Funderar du på att sälja din bostad? Vi har mäklartjänster!"
Osv osv

Vi har nog haft kontakt med samma försäljare på banken..

Inte på en bolåneansökan, där det stjälper ordentligt om man är gift och vill stå ensam på fastigheten och bolånet. Men nu gäller inte frågan i Ts bolån.
Tack. Det är detta jag försökt förklara för @Inflames. Detsamma kan gälla även blancolån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp