Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sökte samlingslån blev nekad

Hej igår fick jag för mej att söka ett samlingslån på 480,000kr och valde att lösa allt fick inte ett ända bud min skuld är
Nordax 150,000kr
Santander 190,000kr
Remember 200,000
Collector 150,000kr

lön 33,000kr brutto
Bolån 950,000kr
UC just nu 5,4
FF i år är 10st

vad tror ni ställde till det

2x årsinkomst i lån, många ff. Men kan tycka du borde få nått bud, är ju dock remember och collector som brukar ge vid lite sämre förutsättningar och de har du ju redan. Du får kämpa på och få ner ff och betala ner så mycket du kan sen testa igen.

Gissar du på att det är mest ff och uc som ställer till det eller är det mest lånen som gör det

Var sökte du? Kolla med de vad de tror spökat mest. Tycker oxå att du skulle fått nåt erbjudande.
Kanske vänta ut tills du kommit under 4%.

Sökte 500,000kr
Sitter inte helt i skiten just nu så jag kanske ska avvakta till våren då några ff försvinner och några blir äldre än 6 månader samt jag kanske har hunnit betal ner lite på skulden

Sökte 500,000kr
Sitter inte helt i skiten just nu så jag kanske ska avvakta till våren då några ff försvinner och några blir äldre än 6 månader samt jag kanske har hunnit betal ner lite på skulden
Tror som andra säger ff så håll ut! Men bra betyg endå trots ff. Jag har 13 ff och mindre lån en inkomst och inga anmärkningar eller nått men 24.3% haha....

Hej igår fick jag för mej att söka ett samlingslån på 480,000kr och valde att lösa allt fick inte ett ända bud min skuld är
Nordax 150,000kr
Santander 190,000kr
Remember 200,000
Collector 150,000kr

lön 33,000kr brutto
Bolån 950,000kr
UC just nu 5,4
FF i år är 10st

vad tror ni ställde till det
Du kan inte höja några av dom befintliga till att betala av ett annat? Har du ringt kollat med alla? Baka in nått i bolånet??

Bolånet va kört ligger inte på Max belåning men kan endast låna 300,000kr på bostaden och då tyckte banken att det inte hjälpt så mycket utan jag skulle på egen hand betala så mycket jag kan och sen söka hos dom igen
Så vi får se till våren

Bolånet va kört ligger inte på Max belåning men kan endast låna 300,000kr på bostaden och då tyckte banken att det inte hjälpt så mycket utan jag skulle på egen hand betala så mycket jag kan och sen söka hos dom igen
Så vi får se till våren
Det var lite märkligt sagt utav banken kan jag tycka. Att få ut 300 på huset hade ju fått ner dina blancolån väldigt mycket.

Ojaa det tyckte jag med ‍♂️Vi får se vad dom säger till våren när jag kommit ner i blanco kostnad
Dom tyckte även att det var många blanco!
Så man börjar ju undra vad dom anser vara få

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp