Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sökte precis lån via Lendo

Är det beror på summan eller spela ingen roll ?
hur många månader kollar dem tillbaka ?
Speltransaktioner sätter stop. De gillar inte spelhistorik. De kollar mellan 6 månader och 1 år tror jag.

Så måste jag fixa nåt annat konto för spel , är det nåt bank utan uc kan får konto

Jag inte spelar så mycket Max per månad 500kr ,
Även man inte godkänner så finns ingen väg att man låna hos dem

Det spelar ingen roll. Jag visste det direkt :)
Du har fortfarande en liten chans och det är att ringa upp dem, förklara läget och hur mkt kan du spara när du samlar hos dem.
Ge inte upp när det gäller spel. Bekräfta att du vill blockera ditt personnummer omgående på spelpaus, att det var dumt och du var desperat bara för att tjäna lite extra för att betala av skulder. De kommer då kräva att du spärra dig sen skicka en kopia från Spelpaus. Ge inte upp när det gäller detta.
Blir det ändå nej så ring igen imorgon och du får prata med nån annan förhoppningsvis. Det blir okej om kalkylen med hyra, lön mm går ihop.

Kommer de säga att det e pga spel , avslaget menar jag

Nej jag accepterade från Resurs.
Sänker min månadskostnad med 4000:-/mån.

Jag har signerat skulderbrev och angett skulder dom ska lösa.

Kan dom på något sätt neka mig nu?

Kommer de säga att det e pga spel , avslaget menar jag

Självklart. Det står i sms:et: ”Transaktioner ”.
När har du spelar sist?
När du ringer så förklara att du har spelat för att betala av skulder inte som hobby, spel missbruk mm. Som sagt det kan gå men beror på hur du uttrycker dig. Ljug inte bara. De ser alla dina siffror.

Det spelar ingen roll. Jag visste det direkt :)
Du har fortfarande en liten chans och det är att ringa upp dem, förklara läget och hur mkt kan du spara när du samlar hos dem.
Ge inte upp när det gäller spel. Bekräfta att du vill blockera ditt personnummer omgående på spelpaus, att det var dumt och du var desperat bara för att tjäna lite extra för att betala av skulder. De kommer då kräva att du spärra dig sen skicka en kopia från Spelpaus. Ge inte upp när det gäller detta.
Blir det ändå nej så ring igen imorgon och du får prata med nån annan förhoppningsvis. Det blir okej om kalkylen med hyra, lön mm går ihop.
Jag tycker inte han ska säga att han var desperat och ville vinna för att betala skulder. De är negativt om man spelar för att vinna för att betala skulder. Om det rör sig om nån hundring per månad så kan man säga att det bara är nöje och att man inte har problem att registrera sig på spelapaus om det skulle hjälpa.

Nej jag accepterade från Resurs.
Sänker min månadskostnad med 4000:-/mån.

Jag har signerat skulderbrev och angett skulder dom ska lösa.

Kan dom på något sätt neka mig nu?

Resurs brukar inte ringa upp efteråt och be om kompletteringar så jag hoppas att det är klart nu.
Ja, tyvärr. Vissa lånegivare kan ge avslag efter att man har signerat. Inte logiskt men det kan/har hänt. Uppdaterar oss och hoppas att det löser sig.

Jag tycker inte han ska säga att han var desperat och ville vinna för att betala skulder. De är negativt om man spelar för att vinna för att betala skulder. Om det rör sig om nån hundring per månad så kan man säga att det bara är nöje och att man inte har problem att registrera sig på spelapaus om det skulle hjälpa.

Kanske det, men beror på gamla summor. Nu skriver han 500kr (har inte läst det när jag skrev till han) så ja, du har helt rätt och det viktigaste är spelpaus.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp