Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sökte ett samlingslån på 85k till 13,09% bra eller dåligt?

Sökte ett samlingslån vid advisa igår och fick ett par erbjudande den med lägst ränta var från lendify på 13,09% beloppet jag sökte var 85k
Hur dåligt är egentligen 13,09% med mina nuvarande förutsättningar?
UC risk 16,20%
UC ff 8st
Synliga skulder hos UC
Marginalen 140k
Marginalen 20k
Remember 45k
Årsinkomst 250k
Underskott 0

Sökte ett samlingslån vid advisa igår och fick ett par erbjudande den med lägst ränta var från lendify på 13,09% beloppet jag sökte var 85k
Hur dåligt är egentligen 13,09% med mina nuvarande förutsättningar?
UC risk 16,20%
UC ff 8st
Synliga skulder hos UC
Marginalen 140k
Marginalen 20k
Remember 45k
Årsinkomst 250k
Underskott 0
Inte jättebra ränta, har dock sett värre (BN).
Tänk på att ringa lendify efter 12 månader och förhandla ner räntan, dom brukar gå med på det om man har skött lånet under de senaste 12 månaderna

Lendify ringde innan idag och sa att dom inte kunde erbjuda mig ett lån efter att dom kollat igenom mitt kontoutdrag. Han sa kalkylen går inte ihop och det går ut mer pengar än vad det kommer in. Det suger rejält

Lendify ringde innan idag och sa att dom inte kunde erbjuda mig ett lån efter att dom kollat igenom mitt kontoutdrag. Han sa kalkylen går inte ihop och det går ut mer pengar än vad det kommer in. Det suger rejält
Surt :(

Nu återstår remember med en sjuk ränta på 18,24% jag lär ju inte få något annat lån på länge med tanke på mina nuvarande förutsättningar...

Senast ändrad:
1300 i månaden i ränta på ett sånt pass litet lån är mycket

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp