Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sökte 400K samlingslån med 11.4%

Grattis! Rätt otroligt att du fick lånet beviljat med förutsättningarna som är :)

Tack! Förhoppningsvis går det igenom, skulle röra sig om en minskad månadskostnad på kring 8-9K.. Också förvånad, är ju redan kund där så vet inte om det hjälper men 295K extra utver nuvarande 105K utan lösenkrav på mina förutsättningar är definitivt generöst.

Kan säkert ha inverkat att du är kund. Jodå, det är nog klart ska du se :)

Tack! Förhoppningsvis går det igenom, skulle röra sig om en minskad månadskostnad på kring 8-9K.. Också förvånad, är ju redan kund där så vet inte om det hjälper men 295K extra utver nuvarande 105K utan lösenkrav på mina förutsättningar är definitivt generöst.

Kan säkert ha inverkat att du är kund. Jodå, det är nog klart ska du se :)

Förhoppningsvis. Kontrollera kontonummer bör väl endast vara det, att de kontrollerar enbart kontonummer? Jag fick ju "beviljat"-mailet efter att jag hade skickat in kompletteringarna så. Du förstår nog, man vill inte råka få upp hoppet och bli krossad. :D

Vi får hoppas på att ett utbetalnings-mail kommer imorgon eller fredag så man kan slappna av ordentligt i helgen. :)

Förhoppningsvis. Kontrollera kontonummer bör väl endast vara det, att de kontrollerar enbart kontonummer? Jag fick ju "beviljat"-mailet efter att jag hade skickat in kompletteringarna så. Du förstår nog, man vill inte råka få upp hoppet och bli krossad. :D

Vi får hoppas på att ett utbetalnings-mail kommer imorgon eller fredag så man kan slappna av ordentligt i helgen. :)

Du behöver inte vara orolig. Det är beviljat och sista kontrollen innan utbetalning. Fick likadant vid ett tillfälle.

Självklart så ska Lendo ge en hjärtattack på morgonen när man vaknar och det första man läser på mobilen som nyvaken: ”Vi behöver komma i kontakt med dig om din låneansökan”

Troligen bara angående försäkring men så spänd som man sitter och väntar på sms från Remember stannade hjärtat för en sekund. :facejoy:

Aldrig gått omkring så spänd som idag i väntan på sms om att allting är klart..

Grattis!

Insättning på 295.5K påväg är nu synligt inne på banken, overkligt. :face3hearts:

Antar att banköverföringar på sådana stora belopp är white-listade av banken när det är lån från annan bank? Tänkte så banken inte låser kontot. :eek:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp