Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sökte 400K samlingslån med 11.4%

Önskar självklart att du löser din situation och får de samlingslån du behöver, men det är ju faktiskt ganska sjukt att Remember beviljar 400k med de förutsättningarna och den årsinkomsten.

Önskar självklart att du löser din situation och får de samlingslån du behöver, men det är ju faktiskt ganska sjukt att Remember beviljar 400k med de förutsättningarna och den årsinkomsten.

Instämmer absolut. Nya inkomsten (inte uppdaterad än) kommer handla kring 270K så de hade varit bättre men.

Är det bara att ringa Lendo och säga att man vill välja annat erbjudande eller? Inte fått svar än från Remember efter kompletteringarna men 99% på avslag så. Har ju haft ett nuvarande lån där i över ett år och aldrig missat/varit sen med betalningen så man kan ju hoppas men jag låter inte mig själv få något hopp just nu.

Angav 22K brutto men lönespeccarna diffar mellan 300-700kr ish märkte jag nu. Bådar inte gott men väntar nervöst på svar.

Ansökan är nu behandlad och beviljad, de kommer kontakta min bank för att bekräfta kontonummer. Kan man pusta ut eller inte? Detta är life-changing isåfall.

Tack så mycket till er alla, jag låter inte mig själv andas riktigt än men.. Nervöst :face3hearts:

Senast ändrad:
Grattis! Rätt otroligt att du fick lånet beviljat med förutsättningarna som är :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp