Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sökt skuldsanering men tagit nya lån – vad händer nu?

Jag har skickat in ansökan

Men tagit nya lån pga svåra omständigheter.
Vad kommer då att hända nu.
Mvh

Gissar på avslag. Att ta lån under processen ses nog inte så positivt.

I mars skickades den in
Då får du förmodligen avslag direkt. Ska finnas en tydlig brytpunkt för när lånen är tagna. Ha gått en tid sen senaste och att man ska ha gjort allt man kan osv.
Men du får väl beskriva omständigheterna för dom och hoppas på det bästa.
Lycka till

Du skickade in ansökan i mars? När togs senaste lånen? Finns det väldigt speciella omständigheter så kan det ju vara värt att förklara det och se vad säger, även om jag personligen skulle tro att chanserna är små.

Du skickade in ansökan i mars? När togs senaste lånen? Finns det väldigt speciella omständigheter så kan det ju vara värt att förklara det och se vad säger, även om jag personligen skulle tro att chanserna är små.
Om de är betalda snart?

Jag vet inte hur det fungerar men då "finns" dom ju inte när du ska ange lånen du har så, nämner du dom inte kanske det inte påverkar. Finns andra här som har bättre koll på just det.

Om de är betalda snart?
Har du betalat bort det nya lånet innan de hinner ta upp din ansökan så är det ju ok. Då finns ju inte det lånet. Men ta inte ett enda lån till. Avvakta samtal från skuldsaneringen.

När samtalet kommer så säger du som det är och förklarar dej ordentligt! Du kommer att få bevisa varför du tagit nya lån och vad du gjort med pengarna .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp