Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Söker en medlåntagare

Hej
Jag har strulat till det rätt rejält och dragit på mig en massa kostsamma krediter, i och med detta även då många förfrågningar och kan ej få ett samlingslån själv trots relativt hög inkomst (525' brutto/år)och inga bet anmärkningar. Ett samlingslån för att betala av alla krediter vore då så klart mumma, men måste ha en medlåntagare, annars går det inte. Har försökt kika i forumet för att se i tidigare trådar med folk i samma läge som jag, men hittade inget så därför skriver jag ett eget inlägg själv. Har frågat båda syrrorna samt systerdotters man utan framgång.

Tror ingen här på forumet är villig att ta den risken. Vad kan du ge för garantier till främlingen? Skriv upp alla dina förutsättningar istället, allt från UC betyg till lån så kan forumet hjälpa dig den vägen istället.

Hej
Jag har strulat till det rätt rejält och dragit på mig en massa kostsamma krediter, i och med detta även då många förfrågningar och kan ej få ett samlingslån själv trots relativt hög inkomst (525' brutto/år)och inga bet anmärkningar. Ett samlingslån för att betala av alla krediter vore då så klart mumma, men måste ha en medlåntagare, annars går det inte. Har försökt kika i forumet för att se i tidigare trådar med folk i samma läge som jag, men hittade inget så därför skriver jag ett eget inlägg själv. Har frågat båda syrrorna samt systerdotters man utan framgång.
Letar du efter hjälp här med medlåntagare så kommer du inte få det hoppas jag verkligen inte iallafall. Enda alternativet är vänner eller familjemedlemmar tyvärr. Skriv upp lånen finns många här som är smarta och kan komma med andra ideer

Så du blev medlem i forumet idag för att bland väldigt, väldigt många skuldsatta människor hitta en medlåntagare och din egen familj/släkt vill inte. Rekommenderar dig istället att lösa det på egen hand. Genom att försöka förhandla om räntorna, frysa räntan, lägre avbetalningsplan etc. Du är ju en total främling och vill inte din egen familj/släkt så kommer ingen här våga ta den risken.

Så du blev medlem i forumet idag för att bland väldigt, väldigt många skuldsatta människor hitta en medlåntagare och din egen familj/släkt vill inte. Rekommenderar dig istället att lösa det på egen hand. Genom att försöka förhandla om räntorna, frysa räntan, lägre avbetalningsplan etc. Du är ju en total främling och vill inte din egen familj/släkt så kommer ingen här våga ta den risken.
Lugn, jag hade ju aldrig skrivit inlägget om det inte funnits andra liknande inlägg där folk fått hjälp.

Det är väl ingen som ställt upp som Medlånetagare på en främlings lån här? skulle vara absurt.

Lugn, jag hade ju aldrig skrivit inlägget om det inte funnits andra liknande inlägg där folk fått hjälp.
Ingen har fått hjälp med något sånt här, många försökt men är förmodligen ett av dem dummaste sakerna man kan göra

Nog för att många härinne, inklusive mig, har varit korkade nog att ta lån som man sen inte kunnat betala men SÅ korkad är ingen så att den ställer upp som medlåntagare åt någon man inte vet ett dyft om och som förmodligen kommer skita i att betala (om man ens är kreditvärdig nog för att få det beviljat).

Nog önsketänkande från din sida. Säger en hel del om dina familjemedlemmar inte vill stå som medlåntagare. Gör jobbet själv istället för att försöka lura någon att gå med som medlåntagare. Du hann ju bara bli medlem innan du lagt upp detta inlägg. Ett tips. Läs på ordentligt här i forumet för här finns mycket erfarenheter och kunskaper som underlättar när man jobbar på att bli skuldfri.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp