Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Söker dig som är duktig/har erfarenhet inom lån!

Hejsan!
Jag har tidigare arbetat hos en av de största låneförmedlarna i Sverige inom privatlån som lånerådgivare i över 2 års tid. Idag driver jag istället affiliate-hemsidor inom lån och kreditkort.

Något som stör mig något enormt är att många av de affiliatesidor som finns idag har riktigt dåligt innehåll på sina sidor. Det är ren SEO-text som inte ger tydliga svar eller korrekt information utifrån vad artikeln handlar om.

Därför skriver vi för det mesta alla våra texter sjävla, men just nu behöver vi ta in hjälp externt. Jag tänker därför att någon som har god erfarenhet inom lån (t.ex. stort intresse, tagit/haft mycket lån tidigare, och/eller arbetat med det) passar perfekt. Detta eftersom att folk utan tidigare erfarenhet har bevisat sig inte ha det som krävs.

Vi betalar bra för arbetet (i betalning per ord), och dessutom har vi tydliga instruktioner för SEO-delen av texten. För tillfället har vi hur mycket texter som helst att ge ut, och du kan jobba heltid med oss om du är rätt person för jobbet.

Meriterande (utöver god kunskap inom sms- och privatlån) är förstås om du jobbat tidigare med SEO och/eller något inom att skriva texter, t.ex. journalism/copywriting.

Hör av er vid intresse :)

SEO = Search Engine Optimization. Handlar om att skriva text och bygga hemsidor som blir relevanta för sökningar i Google. T.ex. är det ingen slump att du får upp de alternativ du får när du Googlar "låna pengar". Dessa hemsidor har spenderat mycket tid och pengar på att hamna på förstasidan i Google för just den sökningen :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp