Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sökande med medsökande (Med.s / betalningsanmärkning)

Hej!
Jag ska få hjälp att samla lån på 150,000kr därför undrar jag om det är smartare att ha med mig som medsökande eller inte.

Har 38k i lön och 3.6 i kreddy (2 betalningsanmärkningar som går ut augusti 2025)

Kommer fler banker neka pga medsökande har betalningsanmärkning även om huvudsökande inte har?

Hej!
Jag ska få hjälp att samla lån på 150,000kr därför undrar jag om det är smartare att ha med mig som medsökande eller inte.

Har 38k i lön och 3.6 i kreddy (2 betalningsanmärkningar som går ut augusti 2025)

Kommer fler banker neka pga medsökande har betalningsanmärkning även om huvudsökande inte har?
Skulle svara ja på det, anmärkningar är aldrig positivt.

Hej!

Det kommer dom definitivt göra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp