Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Söka via förmedlare eller direkt till sin bank?

Hej är det större chans att utöka sitt lån hos sin bank eller är det lika bra att söka via förmedlare?

Banken finns med som partner hos förmedlaren. Men tänker ifall det är bättre att söka via den bank man har lån nu?

Målet är att baka in ett annat lån. Så tänker att man kan förklara sig mer direkt till banken.

Vad tror ni?

Hej är det större chans att utöka sitt lån hos sin bank eller är det lika bra att söka via förmedlare?

Banken finns med som partner hos förmedlaren. Men tänker ifall det är bättre att söka via den bank man har lån nu?

Målet är att baka in ett annat lån. Så tänker att man kan förklara sig mer direkt till banken.

Vad tror ni?
Vi kan omöjligt svara utan att veta dina förutsättningar:)

Vi kan omöjligt svara utan att veta dina förutsättningar:)
420k inkomst, skulle behöva baka ihop 320.000 med 140.000, så 140.000 söker jag.

0.3 UC 0FF.

men oavsett förutsättningar, var har man störst chans? Via förmedlare får man ju fler aktörer som kanske ställer upp.

420k inkomst, skulle behöva baka ihop 320.000 med 140.000, så 140.000 söker jag.

0.3 UC 0FF.

men oavsett förutsättningar, var har man störst chans? Via förmedlare får man ju fler aktörer som kanske ställer upp.
Jag är ingen expert men jag ser inga problem i dina förutsättningar att söka hos en förmedlare.

Sen söker man hos sin egna bank har de ju ens historik. Oavsett vad du väljer så ser jag inga hinder att du inte kan få till ett lån :)

Lycka till! :)

Om banken står med som partner så vore det självklara valet att gå genom låneförmedlare. För det första görs det enbart en kreditupplysning och för det andra så får din bank också en kopia så du kan alltid ringa dom och nämna att du skulle vilja baka ihop allt och se över möjligheterna. På så sätt kan du välja att antingen köra på med ett erbjudande från en annan lånegivare eller genom din bank som också fått en kopia av upplysningen. För övrigt ser dina förutsättningar riktigt bra ut med 0.3 UC så kör på skulle jag säga!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp