Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Söka utan medlåntagare?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Men vadå menar ni att man alltid ska trycka i ensamstående om man har sambo om den inte ska vara medsökande? Vilken tur jag läste detta då jag ska söka samlingslån snart. Jag trodde det skulle vara bättre att vara sambo och två inkomster, oavsett om den är medsökande eller inte. Brukar dom kolla upp detta på något vis?
Det beror på vad din sambo har för förutsättningar .

Min sambo studerar och har där med ingen inkomst.
Inte bra.

Jag har alltid kryssat i sambo när jag har sökt via Lendo/Advisa även fast jag ska stå själv på lånet, har aldrig varit några problem. Och då har jag inte särskilt hög inkomst heller..

Fick detta mall ifrån advisa.

Har din sambo inte inkomst från arbete eller pension rekommenderar vi att du söker själv. Dock så behöver du ej skriva att du är singel du kan välja sambo i alternativen.

Återkom gärna om du har några frågor,
Ha en trevlig dag!

Jag ansökte i alla fall nu.

350 000

Har förnärvarande 4.05 i ränte på santander dock med sambon.

Denna ansökning är utan sambon.
Marginalen bank.4.38 i ränta är de bästa just nu

Med lösenkrav 198 000kr.

Ngt som har erfarenhet av marginalen?
Jag har ett lån hos dom, har aldrig varit några problem. Var ett par år sen jag fick det så jag minns inte hur snabbt allt gick med utbetalning och sånt men har inget minne av att det var nåt strul med det heller.

Jag har ett lån hos dom, har aldrig varit några problem. Var ett par år sen jag fick det så jag minns inte hur snabbt allt gick med utbetalning och sånt men har inget minne av att det var nåt strul med det heller.
Låter bra.

Var som en sten släppte lite då jag pratade med santander idag där jag har 4.05 I ränta och inte var så hjälpsamma.

Det enda är bara att månadsbetalningen för lånet är den 26:e och då jag är egenföretagare och betalar min egen lön så händer det ibland att jag glömmer att göra det den 25:e, men det är ju inte Marginalens fel.. :)

Det enda är bara att månadsbetalningen för lånet är den 26:e och då jag är egenföretagare och betalar min egen lön så händer det ibland att jag glömmer att göra det den 25:e, men det är ju inte Marginalens fel.. :)
Ne det är sant.

Hoppas att seb ger mig ett bra erbjudande dock då jag varit en trogen kund där i många år ..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp