Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Söka samlingslån på 390k med en årsinkomst på 260k

Tänkte att jag kanske ska söka ett samlingslån i oktober när alla mina ff har försvunnit. Tror ni det ens är möjligt att få ett samlingslån på 390k med årsinkomst på 260k och det jag i dagsläget har 360k synligt på UC? Anledningen till att jag vill söka ett samlingslån är för att jag klarar inte att betala 15k på lån och ränta varje månad. Har ett nytt jobb sen 1feb där jag tjänar runt 24-25 ut efter skatt varje månad ska man chansa på ett samlingslån i oktober med 260k i årsinkomst eller ska man vänta tills mars nästa år när den nya inkomsten uppdateras? Vet bara inte om jag kommer klara hålla på betala 15k tills nästa uppdatering av års inkomst. Tror ni inte man tex kan skicka in sina 3 eller 4 senaste lönspecifikationer där det framgår att man tjänar 25k efter skatt varje månad och på så sätt öka sina chanser att få ett lån på 390k?
Nuvarande förutsättningar är usla 11ff en försvinner 26 mars
13,9 uc score
0 i underskott
2 maxade kreditkort
Ett på 75k och ett annat på 20k
Alla ff har försvunnit tills slutet på oktober.
Kommer mitt betyg ha sjunkit mkt när alla ff har försvunnit eller kommer betyget fortfarande vara högt pgr av att jag kommer ju fortfarande ha kanske 60k/75k utnyttjat på ena kreditkortet och 15k/20k utnyttjat på det andra vad tror ni?

Vänta iaf tills ditt betyg är under 4% då det räknas som Bra. Satsa allt du kan på att betala av så mkt som möjligt på dina krediter. Utnyttja betalningsfri månad på dina lån. 390 är väl ungefär vad du har i din nya lön så det borde gå utmärkt att få ett sånt samlingslån med bra ränta när du fått ner ditt betyg.

Tänkte att jag kanske ska söka ett samlingslån i oktober när alla mina ff har försvunnit. Tror ni det ens är möjligt att få ett samlingslån på 390k med årsinkomst på 260k och det jag i dagsläget har 360k synligt på UC? Anledningen till att jag vill söka ett samlingslån är för att jag klarar inte att betala 15k på lån och ränta varje månad. Har ett nytt jobb sen 1feb där jag tjänar runt 24-25 ut efter skatt varje månad ska man chansa på ett samlingslån i oktober med 260k i årsinkomst eller ska man vänta tills mars nästa år när den nya inkomsten uppdateras? Vet bara inte om jag kommer klara hålla på betala 15k tills nästa uppdatering av års inkomst. Tror ni inte man tex kan skicka in sina 3 eller 4 senaste lönspecifikationer där det framgår att man tjänar 25k efter skatt varje månad och på så sätt öka sina chanser att få ett lån på 390k?
Nuvarande förutsättningar är usla 11ff en försvinner 26 mars
13,9 uc score
0 i underskott
2 maxade kreditkort
Ett på 75k och ett annat på 20k
Alla ff har försvunnit tills slutet på oktober.
Kommer mitt betyg ha sjunkit mkt när alla ff har försvunnit eller kommer betyget fortfarande vara högt pgr av att jag kommer ju fortfarande ha kanske 60k/75k utnyttjat på ena kreditkortet och 15k/20k utnyttjat på det andra vad tror ni?
Har du tänkt på att börja jämka? Kan du rada upp dina lån och räntor..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp