Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Söka samlingslån nu?

Hej!
Behöver hjälp hur jag skall göra.
Ny uppdateringen kom idag och nu är det dags och söka samlingslån. Måste få bort dyra krediter utanför UC på ca 150.000kr.
Så min fråga hur mycket vågar jag söka på.
Inkomst 440.000
1 UC förfrågan 6 månader gammal-
1 kredit 25.000 kr (0 utnyttjat)
2 Synliga lån på UC 329.332 kr
massa skitlån utanför UC på ca 150.000 kr till höga räntor (Viktigast att kunna lösa dessa)
UC score 684 (mycket bra)
UC betyg 0.34 (Mycket bra)
Tacksam för råd
MVH Anders

Hej!
Behöver hjälp hur jag skall göra.
Ny uppdateringen kom idag och nu är det dags och söka samlingslån. Måste få bort dyra krediter utanför UC på ca 150.000kr.
Så min fråga hur mycket vågar jag söka på.
Inkomst 440.000
1 UC förfrågan 6 månader gammal-
1 kredit 25.000 kr (0 utnyttjat)
2 Synliga lån på UC 329.332 kr
massa skitlån utanför UC på ca 150.000 kr till höga räntor (Viktigast att kunna lösa dessa)
UC score 684 (mycket bra)
UC betyg 0.34 (Mycket bra)
Tacksam för råd
MVH Anders
Inga problem för dig med dom förutsättningarna! Du kommer få MÅNGA bra bud. Använd lendo zmarta eller advisa. Någon av dom avgör själv :) men med det betyder inkomst osv spå lär du få många bud :)

Tack för svar
Hur mycket vågar jag söka på och antal år?
Jag överlåter den frågan åt någon annan. Du har ju 300 på uc och 150 utanför. Så varför inte prova söka på 500? Det enda som kan hända är att du blir erbjuden lägre.

Eller vad säger du @Terry_ ?

Beror väl lite vad du har för räntor på dina UC-lån, dom kanske är jättebra, men jag hade nog också satsat på att samla allt i ett lån. Lycka till!

Som ovan, skulle söka på hela beloppet 450t och gärna längre betalningstid (typ +10 år). Du kommer säkert att få en hel del bra erbjudande.

Sök 450k 10-12 år, bara extra amortera när du själv känner för det

Hej igen.
Vilken förmedlare skall jag välja för att söka samlingslån på 450000kr

MVH Anders

Lendo, Zmarta eller Advisa, det finns inte jätte mycket skillnader de emellan (Zmarta har flest samarbete med långivare som lånar högre belopp +500t).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp