Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

söka lån hos Ikano bank

Funderar på att söka lån hos ikano, hur är de? Svåra? Jag önskar att slippa telefonsamtal och post hem, kan man signera med bankid? El skickar de hem lånehandlingarna?

Trots autogiro fick jag varje månad hem en faktura med posten med. Varför vill du inte få post hem? Om du ska dölja att du lånar bättre att låta bli!

Trots autogiro fick jag varje månad hem en faktura med posten med. Varför vill du inte få post hem? Om du ska dölja att du lånar bättre att låta bli!

Har oxå lån där och har autogiro, har aldrig fått brev hem.

Kan ju finnas många orsaker varför man ej vill ha post hem.

Funderar på att söka lån hos ikano, hur är de? Svåra? Jag önskar att slippa telefonsamtal och post hem, kan man signera med bankid? El skickar de hem lånehandlingarna?
Har också blancolån hos Ikano får aldrig hem faktura med Posten allt sköts via autogiro.

Hittade detta på Ikanos sida under frågor och svar:

En del utav våra lån går att signera med BankID, det beror lite på ifall det krävs kompletteringar eller ej. I de fall det inte går att skriva under med BankID så skickas skuldebrevet till folkbokföringsadressen för underskrift.

Våra lån är automatiskt upplagda med autogiro och aviseras enbart i internetbanken. Vi på Ikano Bank försöker att skicka så lite som möjligt via post och det mesta som du behöver finns att skriva ut när du loggar in i internebanken.

Jag har haft lån hos IKANO i många år nu, inte fått hem några brev, nån gång. Dras via autogiro, ser allt på min sida när jag loggar in.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp