- Meddelanden
- 1 857
- Mottagna reaktioner
- 890
- Poäng
- 747
Det är långt historia. Allt började när min pappa blev psykiskt sjuk. Efter några år av kämpande med hans sjukdom blev jag själv deprimerad och började spela lite.Ja precis. Har hela tiden min fru och mina barn i tankarna.
Hur kommer det sig att det inte löste sig för dig..?
Blev lite i början men då det hela tiden kom problem med pappan och lite andra saker, spelade jag mer och mer och det blev bara värre. Unden den tiden lyckades jag klara av högskolan. vet inte själv hur jag lyckades med det.
I augusti förra året fick jag också fast jobb. Så allt annat gick bra förutom att jag inte hade någon som kunde hjälpa mig att söka hjälp. För jag själv trodde att det kommer lösa sig.
Det har hänt lite mer saker men det är så lång historia. Jag slutade spela på riktigt för ca 6 månader sen men då var det för sent. Det vara bara tidsfråga när skulderna skulle hamna hos kronofogden.
Så nu slutet av denna månad kommer jag med stor sannolikhet få min första betalningsanmärkning. Har varit rädd och mått dåligt att jag ska hamna där, men jag kan nu inte göra något åt det nu.