Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Så nära lösning men ändå så långt bort!

Om en månad har jag tid hos min bank för att samla mina smålån som kostar massor varje månad. De ville vänta tills mina uc frågor minskat, och i slutet av augusti har jag 18 st. Problemet är hur jag ska orka ännu en månad innan allt blir så mycket bättre? Har avbetalningsplan på mina jättedumma sms lån, men ligger ändå back med 8000 kr denna månad, två sms lån som är på väg till KFM inom två veckor och som MÅSTE betalas, det är sådana som ej beviljar avbetalningsplan! Dessutom ligger jag efter med mitt lån hos time finans och de kräver två månadsinbetalningar denna månad. Jag skulle vilja ha lite uppmuntran och goda råd i hur jag ska överleva denna månad för att inte hamna hos kronofogden, nu när lösningen är bara några veckor bort! Det hjälper mycket med stöd och ev. råd. Skulle behöva ännu ett sms lån för att klara månaden, men det är ju det jag vill undvika! Jag har panikångestattacker inför att betala mina räkningar, då jag mår så dåligt när jag ser att det fattas pengar IGEN! Hjälp mig med stöttning och råd så jag inte får en anmärkning nu när det snart blir bra!

Jag vill inte verka negativ men vilket lån räknar du med att få med 18UC. Jag är i precis samma sits som dig men har ingen bank som ställer upp och är just nu i valet och kvalet om jag ska söka ett till lån för att åtminstone klara detta månadsskifte. Vi är många som dig här inne och jag inte läst om någon som är så långt nere i skiten som oss som inte hamnat hos KFM tyvärr.

Min bank vet mitt läge, men vill vänta med samlingslån tills mina uc är nere, jag hade 32 st sist jag pratade med dem, så det har minskat till snart 18 st. Fick toppenhjälp av min bank för 7-8 år sedan när jag skiljde mig, även då med massor av förfrågningar. Även om du, ovanstående, verkar negativ så vill jag att detta forum ska vara ett stöd och hjälp för oss alla som kämpar och som inget hellre vill än att komma på fötter. För mig har detta forum varit ett stöd, även om det inte hjälper mig personligen så ser jag att andra till och med har det mycket värre än mig, och det har ändå löst sig i slutändan. Det är så jag vill att det ska lösa sig även för mig. Jag kämpar och ger inte upp hoppet!

Gäller att lyckas hitta en grym personlig bankman, utan det brukar det vara kört oavsett bank :(

Tror ingen bankman oavsett hur personliga de är får bevilja ett lån med 18uc. Alla lån måste dras i en kreditkommitté så bankmannen själv kan inte ta hela beslutet.

Har läst i andra trådar här att Ellos har beviljat lån till folk med 24 uc, och även Bluestep kan bevilja privatlån utan säkerhet på max 350 000 kr men med max 20 uc förfrågningar, till ensam sökande, jag har pratat med dem.

Kämpa på!! Om det inte är så hög summa så kanske dom visst beviljar till hen! Sälj av saker nu så du klarar denna månaden!! Jag hejar på dig!!

Tror ingen bankman oavsett hur personliga de är får bevilja ett lån med 18uc. Alla lån måste dras i en kreditkommitté så bankmannen själv kan inte ta hela beslutet.

Här har du fel. Har själv jobbat på bank och det finns bankmän som själva får ta ett beslut alternativt tillsammans med en annan. Långt från alla lån bra som dålig UC hamnar i KK

Oavsett om Ellos kan bevilja lån med 24uc så vet jag ingen storbank som beviljar med 18uc
tala om vilken det är så kan jag söka också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp