Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Så lång tid för jämkningsbeslut

hur mycket har du i lån då ? För då har du räntor för 360 000 om året ? Du måste få tillbaka sjukt mycket på skatten i alla fall !
Ja det fick jag men nu har jag skuldsanering.
1,6 miljoner totalt inklusive CSN.
1,2 hos kfm innan jag fick skuldsanering.

Sen har faktiskt vissa lån bättre ränta när det kommer till inkasso/kronofogden än vad jag hade innan tex ! Sms låne företagen tycker jag har bättre ränta om man släpper det !
Märkligt då det är den avtalade räntan som brukar gälla även hos kfm.

Märkligt då det är den avtalade räntan som brukar gälla även hos kfm.
Jo fast om du läser avtalet så kan du se , ta tex Ferratum där betalde jag 2000 kr /mån och 1950 gick till ränta ... idag hos axaxtor ca 1000 kr mån ! Halva räntan typ ! Helt sjukt !

Jo fast om du läser avtalet så kan du se , ta tex Ferratum där betalde jag 2000 kr /mån och 1950 gick till ränta ... idag hos axaxtor ca 1000 kr mån ! Halva räntan typ ! Helt sjukt !
Nu förstår jag, du har förhandlat ner räntan hos inkassobolagen.

Nu förstår jag, du har förhandlat ner räntan hos inkassobolagen.
nej absolut inte , det var så när det kom till inkasso bolaget ! Inte fått ner ! Det är billigare att släppa det vissa gånger .. du har på dom 1.6 miljonerna ca 23 % ränta om man slå ihop det om du betalar 30 000 i ränta i månaden .. jag har ca 17 % på dom 400 000 ... det blir absolut skillnad !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp