Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Så kom då månaden, då får det väl gå till inkasso

Visste att den skulle komma..Månaden när jag skulle sitta med alla räkningar och med en stor hög jag inte kan betala.
Credigo
Easycredit
Viaconto
Monetti
Flexlimit
Everyday
Lånbutiken
Mobillån
Har betalat allt annat viktigt och ca 4000 kvar på kontot . Måste ju leva också.
Ska maila alla och se vad dom svarar annars ja då får det väl gå till inkasso då antar jag. Tungt nu.

Visste att den skulle komma..Månaden när jag skulle sitta med alla räkningar och med en stor hög jag inte kan betala.
Credigo
Easycredit
Viaconto
Monetti
Flexlimit
Everyday
Lånbutiken
Mobillån
Har betalat allt annat viktigt och ca 4000 kvar på kontot . Måste ju leva också.
Ska maila alla och se vad dom svarar annars ja då får det väl gå till inkasso då antar jag. Tungt nu.
Jag vet känslan men du klarar detta galant! Jag ligger efter med många räkningar, varje månad får jag prioritera vad jag kan betala och vad som behöver vänta ytterligare en månad med att betalas.. känner stor sorg över min ekonomi, men försöker och se positivt på framtiden, gör så gott jag kan och mer kan jag inte göra, jag önskar dig en fortsatt fin sommar! :)

Släpp EasyCredit och Credigo, mina gick till Sileo, bra att ha att göra med!
flexlimit går bra att betala dubbelt nästa månad men kankse smart att betala in på den nu och sen ta ut det du kan för att betala ngt annat? Så brukar jag göra, först betalar jag det jag kan ta ut på, sen betalar jag resten. Men i a f Flexlimit och Everyday+ har jag legat efter ibland och det enda som händer är att de skickar mejl och sms "Betala nu för att få tillgång till din kredit igen" (+ plus förseningsavgifter)

Släpp EasyCredit och Credigo, mina gick till Sileo, bra att ha att göra med!
flexlimit går bra att betala dubbelt nästa månad men kankse smart att betala in på den nu och sen ta ut det du kan för att betala ngt annat? Så brukar jag göra, först betalar jag det jag kan ta ut på, sen betalar jag resten. Men i a f Flexlimit och Everyday+ har jag legat efter ibland och det enda som händer är att de skickar mejl och sms "Betala nu för att få tillgång till din kredit igen" (+ plus förseningsavgifter)

Jag vill byta ut credigo och easycredit som är på totalt 10 000kr och sedan två till på 10 000 till ett på ngn av alla dessa aktörer. Men har spärr på många (vissa har jag lagt in själva och andra pga av inkasso och slut betalt massor sista året onea, vivus, everyday plus, risicum etc) vill inte ta synliga lån då jag vill ta ett stort om cirka 3-6 mån alt leva snålt och stå mitt kast

Jag vill byta ut credigo och easycredit som är på totalt 10 000kr och sedan två till på 10 000 till ett på ngn av alla dessa aktörer. Men har spärr på många (vissa har jag lagt in själva och andra pga av inkasso och slut betalt massor sista året onea, vivus, everyday plus, risicum etc) vill inte ta synliga lån då jag vill ta ett stort om cirka 3-6 mån alt leva snålt och stå mitt kast
Aha ok! Då kanske du redan har Flexlimit också? De har max kreditgräns 20 t, lätt att få höjning när man sköter sina betalningar. Annars andra som jag vet som lånar ut större belopp är Monetti (som aldrig nånsin vill låna ut till mig) och Devide och Lumify.

Aha ok! Då kanske du redan har Flexlimit också? De har max kreditgräns 20 t, lätt att få höjning när man sköter sina betalningar. Annars andra som jag vet som lånar ut större belopp är Monetti (som aldrig nånsin vill låna ut till mig) och Devide och Lumify.

Samma här har spärrad på monetti pga av kredit365 som jag lätt gå till inkasso men är betalt sedan långe

Har nog haft all aktörer som finns, har två avbet planer kvar sedan släpper det, pröjsar 3000 till axtractor och 6000 till gothia sista inbetalningarna är 25/10, så sedan har jag 9000 extra i månaden.

Samma här har spärrad på monetti pga av kredit365 som jag lätt gå till inkasso men är betalt sedan långe

Har nog haft all aktörer som finns, har två avbet planer kvar sedan släpper det, pröjsar 3000 till axtractor och 6000 till gothia sista inbetalningarna är 25/10, så sedan har jag 9000 extra i månaden.
Oj var tufft att betala 6000 kr till Gothia! Ett alternativ skulle vara att du istället för att jaga nya 20 t ringer Gothia och ber dem sänka månadsbeloppen med 2-3 tusen. De har hjälpt mig att sänka min månadsbelopp tidigare när jag inte klarade av att betala. Tycker Gothia har blivit mkt bättre sista året. Förut var det mkt beroende på vem man fick prata med om man fick hjälp eller inte.
du har ju inget att förlora, kan inte få mer än ett nej. Och du ska inte mejla utan ringa dem och berätta att du för tillfället har små inkomster som gör att det blir väldigt svårt att följa planen. Så poängterar du att du vill göra rätt för dig och betala men kalkylen går inte ihop.
Det bästa är väl att hålla sig flytande till 25/10 men känner du att det inte går så ring Gothia och försök få ner beloppet. Det är alltid absolut bästa att undvika nya lån. Jag fick nyligen två lån, ett på 15 t Klicklån och ett på 30 t Ellos men båda tar Uc.

Vad hade du får UC score för ellos och klicklån?
Med 20K hade det räddat mig och känts som jag klarat detta

ja denna månaden är inte rolig...massa lån och räkningar som inte blir betalt...måste härda ut känner jag...kommer i vinter bli tvungen att släppa något till kronofogden tror jag,,,,nästan så att man ska spara tusenlappar varje månad och sedan vänta ut löneutmättning så har man dom pengarna sen med utmätningen.... jag hoppas denna hösten och vintern går snabbt...för vet kommer få runt 50 000 i skatt tillbaka...då kan man ta bort 2 stora lån som finns risk att man går till fogden.....även om fogden tar dom pengarna så åker skulderna bort.... nog enda sättet känner jag. trevlig sommar allihopa ! vi är starka tillsammans !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp