Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Så jäkla skönt!

Den sista löneutmätningen är avklarad, "bara" 7000kr istället för 11000kr. Semester tillägg denna månad med; känns som julafton. Fy faan va skönt. Sån glädje över att köpa nya underkläder och lite handdukar och sängkläder. (Omanligt? Hehe). Nästa månad nya däck och bromsar till bilen, sen får det bli tandvård och glasögon. Så jäkla skönt!

Den sista löneutmätningen är avklarad, "bara" 7000kr istället för 11000kr. Semester tillägg denna månad med; känns som julafton. Fy faan va skönt. Sån glädje över att köpa nya underkläder och lite handdukar och sängkläder. (Omanligt? Hehe). Nästa månad nya däck och bromsar till bilen, sen får det bli tandvård och glasögon. Så jäkla skönt!
Grattis! Önskar jag också var där, vilken känsla! Hur länge har du haft löneutmätning? Jag betalar strax över 11000 varje månad så vi har ungefär samma.

Jag har bara jobbat sen april förra året, innan dess hade jag ett mindre avdrag på sjukersättningen. Å Tack så mycket

Senast ändrad:
Hoppas verkligen alla skulder legat inne och blivit slutbetalda.

Glasögon och tandvård kunde du fått anstånd för.

Hoppas verkligen alla skulder legat inne och blivit slutbetalda.

Glasögon och tandvård kunde du fått anstånd för.
Jag blev skuldfri när jag sålde lägenheten 2014. Min skuld till KFM var för skatt på försäljningen. Då jag var hemlös och sjukskriven så ville inte min bank låna mig pengar. Jag funderade på anstånd för glasögon å tandläkaren men jag har genom åren haft dålig erfarenhet av mina försök att få hjälp av staten. Nu bara vänta på ett bra kreditbetyg och kanske hitta en ny bostadsrätt/nyare bil...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp