Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Så funkar Fairlo

Japp. Har provat att höja efter dragningen! Hade dessutom känslan att det inte skulle fungera. Tror att de beviljade lite för många i början och att pengarna började sina lite i kassan. Tyvärr får vi efter lida för det. Iallafall min teori. Inte hört någon annan som har de kraven, dvs just att man som högst får ha en förfrågan från andra företag hos bisnode senaste 3 månaderna....
Hade känts mer ”fair” med 1 eller max 2 månader..
Har du fått bekräftat av dem att du blev nekad pga för förmånga Bisnode förfrågningar under senaste 3 mån?

Har du fått bekräftat av dem att du blev nekad pga för förmånga Bisnode förfrågningar under senaste 3 mån?
Vad skulle det annars vara? Inget skuldsaldo, hyfsad årsinkomst, skött betalningar tidigare osv?
Dom sa däremot innan att det inte skulle fungera om jag hade fler förfrågningar än 1 de senaste 3 månaderna och sagt det vid upprepade tillfällen nu under 4-5 veckor...

Dock känns det konstigt att dom säger så när man ser att folk i tråden kunnat levla upp från 50 till 100 med fler Bisnodeförfrågningar än 1 från andra företag än fairlo senaste 3 månaderna.
Jaja bara hoppas på utdelning snart :)

Dock känns det konstigt att dom säger så när man ser att folk i tråden kunnat levla upp från 50 till 100 med fler Bisnodeförfrågningar än 1 från andra företag än fairlo senaste 3 månaderna.
Jaja bara hoppas på utdelning snart :)
Det står ju att man kan bli godkänd men de ser helst 1 ff från andra bolag senaste 3 månader.
ser allt annat bra ut plus leva på kalkylen ser bra ut tror jag man blir godkänd. Det finns screens på detta i den andra fairlo chatten

Det står ju att man kan bli godkänd men de ser helst 1 ff från andra bolag senaste 3 månader.
ser allt annat bra ut plus leva på kalkylen ser bra ut tror jag man blir godkänd. Det finns screens på detta i den andra fairlo chatten
Hm ja de verkar säga lite olika. Jag frågade om man automatiskt fick avslag vid fler förfrågningar än 1 senaste 3 månaderna från andra företag och de svarade : ja det får man.
Så det är klart att jag tror på vad de säger, men inte riktigt fullt ut eftersom det känns som en ursäkt för att skära ner lite på beviljandet. Dessutom finns det ju dem som lyckats.

Hm ja de verkar säga lite olika. Jag frågade om man automatiskt fick avslag vid fler förfrågningar än 1 senaste 3 månaderna från andra företag och de svarade : ja det får man.
Så det är klart att jag tror på vad de säger, men inte riktigt fullt ut eftersom det känns som en ursäkt för att skära ner lite på beviljandet. Dessutom finns det ju dem som lyckats.
Får ni automatisk avslag eller efter kontroll? Om automatiskt så känns det som någon annan spärr? Hur kan de annars se så fort hur många ff man har?
Undrar om det är på höjningar upp till ett visst belopp?
Har någon sökt 20000-30000 och fått avslag efter 3 betalningar :)

Får ni automatisk avslag eller efter kontroll? Om automatiskt så känns det som någon annan spärr? Hur kan de annars se så fort hur många ff man har?
Undrar om det är på höjningar upp till ett visst belopp?
Har någon sökt 20000-30000 och fått avslag efter 3 betalningar :)
Jag fick precis höja 20 till 30 med fler än 1 förfrågan på tre månader, gjort tre inbetalningar.

Jag fick precis höja 20 till 30 med fler än 1 förfrågan på tre månader, gjort tre inbetalningar.
Beror med största sannolikhet på att din kalkyl ” KALP ” håller. Grattis! om man nu kan säga det när belåningsgraden ökar.

Förstår inte hur vissa kan höja med fler än 1 ff senaste 3 mån. Jg lyckas inte med 5 andra ff och de skriver i chatten att man inte får ha någon…. Fairlo går mot att bli som de andra lotterilångivarna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp